maandag 9 december 2013

Shoplog : Action + Onze Kerstboom

Gisteren konden jullie al zien dat ik samen met mijn moeder inkopen had gedaan bij de Action voor onze Kerstboom, maar wat wij precies gekocht hebben laat ik vandaag zien in deze shoplog. Ook hebben wij gisteren de Kerstboom versierd en daarvan zullen er ook een paar foto's van te zien zijn.

De belichting van sommige foto's is heel erg slecht en vooral van de foto's waar de verpakking nog om de spulletjes zit. Ik heb mijn best gedaan om verschillende foto's te maken, maar helaas bleef het telkens hetzelfde. Ik hoop in ieder geval dat jullie wel een idee krijgen van wat wij gekocht hebben.

We hadden al in gedachte dat de Kerstboom rood met wit zou gaan worden, dus in die kleuren namen wij Kerstballen mee. We hebben twee dozen met rode en twee dozen met witte meegenomen. Ze kosten €1,85 per doos met zes glazen Kerstballen.

Ook kochten wij deze rode slinger met sterretjes eraan. De witte was helaas al uitverkocht anders was die ook meegegaan. Deze was €1,05 en is zeven meter lang.

Gelukkig waren er nog wel andere witte slingers en ook hier zitten sterretjes aan. Je had ze ook met hartjes, maar wij vonden de sterretjes toch net wat leuker. We namen er twee mee en ze waren €0,99 per stuk.

Een piek hoort er toch ook wel bij boven op de Kerstboom en wij namen deze mat rode mee. Deze was €1,85.

Mijn moeder zag deze Kerstballen met een geruit hartje en strikje erop en die vond ik zelf ook wel heel erg mooi. Er stond een prijs van €1,59 bij en besloten daarom maar één setje van twee ballen mee te nemen. Thuis aangekomen bleken ze €0,99 per setje te zijn.

Mijn moeder is gek op uiltjes en toen wij deze uilenhangers zagen die net zoals de vorige Kerstballen een ruitjespatroon hebben en ook nog eens rood met wit zijn moesten er een paar mee voor in de Kerstboom. Deze waren €0,79 per stuk.

Iets verderop kwamen wij ook pinguïnhangers tegen en dat is waar ik gek op ben. Ook het rood met wit komt hier in terug, dus ook hier gingen twee setjes van mee. Per setje van 2 pinguïns waren ze €0,79 cent. 

En natuurlijk horen er ook lampjes in de Kerstboom en hadden wij haakjes nodig voor de Kerstballen. De lampjes komen niet van de Action, maar van de Kruidvat. Mijn moeder had nog een cadeaubon en daarvan heeft ze die gekocht. De haakjes komen wel van de Action en deze waren €0,39.

Dit was alles wat wij gekocht hebben bij de Action en stiekem dan één ding bij de Kruidvat en dan is het nu tijd om te laten zien hoe onze Kerstboom er uiteindelijk uit is komen te zien. Er hangen ook wat andere spulletjes in, maar dat zijn alle rode en witte spulletjes die ik bij ons op zolder had gevonden tussen de Kerstspullen.
Wij vinden de Kerstboom erg leuk geworden met de rode en witte spulletjes erin en daarnaast ook de dieren die wij erin gehangen hebben zoals de pinguïns en uilen. We willen alleen nog wel een rode slinger erbij halen, want het wit heeft nu iets teveel de overhand. Ik hoop ook dat jullie het leuk vonden om te zien en dat misschien diegene die de boom er nog niet hebben staan er wat inspiratie uit hebben kunnen halen, want ook met andere spullen dan alleen Kerstversieringen kan je de boom versieren.

Hebben jullie de Kerstboom er al staan? Zo ja, welke kleur of kleuren is die bij jullie?

Veel Liefs,
Lies

Doe jij al mee aan de winactie waarmee je een Kerstpakketje kan winnen? Klik hier om erachter te komen wat er in het Kerstpakketje zit en hoe je er kans op kan maken.