zaterdag 8 februari 2014

Klaar voor de koudere dagen met Esprit!

Als ik iets leuk vind aan de winter is dat wel dat ik mijn winterkleding weer tevoorschijn kan halen en dan vooral de gebreide items die ik heb. Het zit lekker, is vaak erg warm en ziet er ook nog mooi uit. Ik ben er daarom echt gek op. Toen ik in de webshop van Esprit.nl rondkeek zag ik daar ook heel veel gebreide items en vandaag deel ik met jullie mijn favoriete gebreide vesten en truien die ik tegenkwam voor zowel dames als heren. Daarnaast kon ik het niet laten om ook een paar favoriete accessoires te laten zien die ik tegenkwam. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......


Dames truien en vesten
€49,99/*€29,99/€59,99/€69,99/€49,99/€49,99
Bij de truien en vesten voor dames zag ik zoveel moois waardoor een paar favorieten kiezen toch wel erg moeilijk was. Het liefst had ik ze allemaal aan jullie laten zien, maar dan waren jullie nu overspoeld met een heel artikel met alleen maar foto's van truien en vesten. Ik heb het daarom weten te beperken tot vijf truien en één vest. Ze hebben voor mij toch allemaal net wat speciaals zoals de kleur, patroon of gewoon het model zelf en zouden daarom ook zeker items zijn die ik heel veel zou dragen. 

Heren truien en vesten
€*39,99/*€39,99/*€39,99/€59,99/€59,99/*29,99
Ook voor de heren zijn er hele leuke gebreide truien en vesten te vinden bij Esprit zoals deze zes die ik hierboven heb staan. Zelf vond ik deze zo mooi en daarom wou ik jullie ze ook niet onthouden. Ik weet namelijk dat ik ook een aantal mannelijke bezoekers heb en de dames hebben er misschien wat aan voor de mannen in hun omgeving. Voor de mannen is er nog veel meer moois te vinden op de site van Esprit. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje bij de Esprit heren overhemden, want ook die zijn erg mooi. 


Accessoires 
*€11,99/€17,99/*€19,99/*€12,99/*€19,99/*€12,99
En als laatste de gebreide accessoires zoals mutsen, handschoenen en sjaals. Ook hier ben ik gewoon gek op, omdat ze vaak zo warm zijn en dat is toch wel iets wat ik heel erg nodig heb in de winter. Daarnaast zien ze er ook nog eens erg leuk uit wat een mooie bijkomstigheid is.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn favoriete gebreide items te zien van Esprit en ik zou zeker aanraden om eens in de webshop van Esprit rond te kijken. Naast deze items hebben ze namelijk nog veel meer moois op de site staan voor zowel dames, heren en kinderen en er zijn ook veel producten in de sale. De producten die ik zelf in de sale heb gevonden staat een * voor de prijs.

Wat vinden jullie van gebreide kleding en accessoires? En hebben jullie zelf wel eens iets bij Esprit gekocht?

Veel Liefs,
Lies