maandag 3 februari 2014

Random Favorites - Januari

Inmiddels zitten we alweer in februari en ik moet zeggen dat de maand januari toch wel echt omgevlogen is voor mij. Natuurlijk had ik, zoals elke maand, ook in januari weer een aantal favorieten. Dingen die ik lekker vond, fijn vond of leuk vond om te doen. Kijken jullie mee naar mijn random favorites van januari?

Al heel lang had ik geen drinkontbijt meer gehad totdat ik ze vorige maand bij de Lidl tegenkwam. Ik had er opeens weer eens zin in en nam ze mee. Inmiddels begin ik elke ochtend met een glas drinkontbijt en vind het wel een lekkere afwisseling met telkens brood eten.


Een product wat ik weer herontdekt heb tijdens het douchen is de Shower+lotion van Fa. Ik heb momenteel toch wel erge last van een droge huid en dan vind ik het wel fijn om een douchegel te gebruiken met een body lotion erin en van deze is de geur ook nog eens erg lekker.


Mijn Hello Kitty spaarpot die ik gekocht heb bij de Kruidvat is ook zeker een favoriet geworden. Ik vind hem er zo schattig uitzien en heeft daarom een leuk plekjes op mijn slaapkamer gekregen.


Ik vond een kleine flesje parfum terug die ik ooit al eens gekocht had, maar helaas ging die al snel op. Toen ik bij de Action even aan alle parfums rook kwam ik deze tegen die precies hetzelfde ruikt als mijn kleine flesje. Inmiddels gebruik ik hem bijna dagelijks, want vind het zo'n lekkere geur.


Ik begon in de Academicus Vampyrus serie en toen ik begon met lezen dacht ik dat het een beetje tegen zou vallen, maar inmiddels heb ik deel één uit en kan ik niet stoppen met het lezen van deel twee. Daarom is het voor mij toch zeker een favoriet als ik niet meer kan stoppen met lezen.


De Shea Body Butter van The Body Shop is zo fijn en ruikt ook nog eens heerlijk. Ik heb op dit moment ook best wel een beetje spijt dat ik er niet twee gekocht heb in de sale.


En als laatste het haken. Iets waar ik de meeste tijd mee heb gevuld de afgelopen maand en waarvan ik tussen het lawaai door van de verbouwing hiernaast toch heb kunnen ontspannen. Bij het Even Kletsen artikel zeiden een aantal van jullie ook of het geen idee is om dingetjes te verkopen of op bestelling te maken en dat lijkt mij wel heel erg leuk om te doen. Ik ga er daarom zeker eens mee aan de slag. 

Dit waren alweer mijn favorieten van januari. Het viel mij ook op dat er dit keer eigenlijk helemaal geen make-up tussen zat, maar ik moet ook zeggen dat ik de afgelopen maand weinig make-up heb gebruikt. Tijd dus om daar deze maand verandering in te brengen en ook weer gelijk andere favorieten te ontdekten.

Wat zijn jullie favorieten van januari?

Veel Liefs,
Lies