woensdag 5 maart 2014

Essence Special Effect Topper - 22 Black Dress And White Tie

Glitternagellak kan ik nooit genoeg hebben. Het is toch een makkelijke manier om je nagels net iets extra's te geven. Toen ik hoorde dat Essence een glitterlak aan het assortiment ging toevoegen die een 101 dalmations effect zou hebben werd mijn nieuwsgierigheid gelijk gewekt. Wat ik mij vooral afvroeg was hoe dat eruit zou zien op je nagels. Toen ik hem bij de Kruidvat zag liggen ging die daarom ook gelijk mee. Ook benieuwd hoe die eruitziet op de nagels? Kijk dan snel verder.......

Op de dop van de nagellak staat dat deze het 101 dalmations effect heeft, maar de echte naam is 22 black dress and white tie. Deze nagellak komt uit de Essence Nail Art Special Effect Topper lijn die in totaal negen toppers bevat waarvan er vijf nieuw aan het assortiment zijn toegevoegd.

Black dress and white tie bevat witte en zwarte grote glitters, wat kleinere witte glitters en hele kleine zilveren glitters. Wel merk ik dat je zo af en toe even de glitters een beetje moet begeleiden naar waar ze moeten komen anders heb je hier en daar lege plekken. Toch heb ik niet alle glitters verspreid. Geen enkele dalmatiër heeft zijn vlekjes netjes verspreid zitten en dit heb ik daarom dus ook niet op mijn nagels gedaan haha. Op de foto's heb ik één laagje aangebracht van deze topper.

De naam zegt het al dat het een topper is, dus er moest een basiskleurtje bij komen. Ik heb er een tijdje over nagedacht op welke kleur ik dacht dat die het mooiste zou zijn. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een ander lakje van Essence en dat is 106 free hugs. Zelf vond ik dit een hele leuke combinatie met een roze basiskleur en dan de zwart/wit/zilveren glitters eroverheen.

De Essence Nail Art Special Effect Topper 22 Black dress and white tie is alleen verkrijgbaar bij filialen die een extra Essence schap hebben en kost €1,89. De basiskleur 106 Free Hugs is ook nog steeds verkrijgbaar en deze kost €1,69.

Wat vinden jullie van deze nieuwe Essence topper? En van de combinatie met het roze lakje?

Veel Liefs,
Lies