dinsdag 4 maart 2014

Liebster Award! #4

Inmiddels heb ik mijn vierde Liebster Award mogen ontvangen! Dit keer heb ik hem mogen ontvangen van Kato. Dankjewel Kato! Bij de Liebster Award horen een aantal vragen die degene die je genomineerd heeft voor je bedacht heeft en vandaag ga ik deze beantwoorden. Net zoals de vorige keer zal ik alleen de vragen gaan beantwoorden, want om eerlijk te zijn vind ik het toch wel moeilijk om telkens elf andere bloggers te nomineren. Nu op de naar de vragen!

1 Wanneer en waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben op 7 mei 2012 begonnen met bloggen. Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat ik nu dan ook alweer bijna twee jaar blog. De reden dat ik ben gaan bloggen is dat ik altijd al sites bijhield met dingen die mij interesseerde en wat mij bezighield. Het stelde niet veel voor en waren hele korte dingetjes, maar ik vond het wel erg leuk. Ik deed dit op sites zoals CU2 en Kinderlines. Toen ik met een meid aan het chatten was en zij mij kennis liet maken met Beautygloss van Mascha wist ik eigenlijk niet wat ik zag. Ik vond het zo leuk wat zij deed en ben toen ook andere bloggers op gaan zoeken. Ik wist toen eigenlijk al dat ik dit ook heel graag wilde gaan doen. Zeker ook omdat dit eigenlijk net zoiets was wat ik altijd op andere sites had gedaan alleen was het op een blog wel veel uitgebreider. Het heeft alleen nog wel een tijdje geduurd voordat ik de stap ook echt durfde te zetten en dat was dan in 2012.

2 Waar zie je jezelf over 3 jaar (privé en met het bloggen)
Over 3 jaar denk ik eigenlijk liever nog niet aan en vooral omdat ik dan de 30 jaar zal gaan zien haha. Nee maar ik hoop in ieder geval een leuke baan te hebben, een lieve vriend en dat ik ook zeker wel dingen heb bereikt die ik graag wil bereiken of daar in ieder geval een heel eind mee op weg zal zijn. Voor de rest ben ik meer iemand van ik zie vanzelf wat de toekomst mij voor mooie dingen zal brengen. Met het bloggen hoop ik vooral dat ik het over 3 jaar nog steeds met zoveel plezier doe als dat ik dat nu doe. Al ben ik daar eigenlijk niet zo heel erg bang voor, want ik denk niet dat het bloggen iets is waar ik in de toekomst geen plezier meer in zal hebben.
3 Wat vind je het leukste aan bloggen?
Dat is toch wel de producten testen in de hoop dat je iets ontdekt wat heel fijn is en foto's maken. Al hoop ik wel in de toekomst een betere camera te kunnen kopen, want alles met je mobiel fotograferen is niet echt wat. Daarnaast vind ik het schrijven ook heel erg leuk. Al vond ik dat in het begin best wel eng. Ik ben toch altijd al heel erg verlegen geweest en gesprekken in real life gaan mij ook vaak niet zo goed af. Ik was daardoor heel erg onzeker met of het schrijven mij wel goed af zou gaan. Nu vind ik het schrijven juist iets heel leuks. 

4 Heb je minder leuke dingen meegemaakt door het bloggen?
Ik kan mij niet echt minder leuke dingen bedenken die ik heb meegemaakt door het bloggen. Het enige wat ik wel merk is dat veel mensen het vaak niet snappen wat je er zo leuk aan vind en waarom je er zoveel tijd in steekt.

5 Wie is je voorbeeld op het gebied van bloggen?
Ik heb eigenlijk niet echt een blogger die ik als voorbeeld heb. Er zijn zoveel bloggers die allemaal op hun eigen manier bloggen en dat maakt het juist leuk. Ik denk dat dat ook het belangrijkste is dat je op je eigen manier blogt en jezelf bent.

6 Wie is je celebrity crush?
Dan ben ik bang dat ik toch nog steeds wel Taylor Lautner moet zeggen. Sinds ik hem leerde kennen door het kijken van de Twilight films was ik eigenlijk verkocht haha. Hij speelt goed en ziet er ook zeker niet verkeerd uit. Om dan ook maar gelijk iets op te biechten. Ik heb zelfs nog steeds posters van hem uit de Twilight periode op mijn kamer hangen en als er een film uitkomt waarin hij speelt wil ik die ook zeker zien.
7 Wat is je favoriete beautyproduct?
Ik heb niet echt één product wat mijn favoriet is, maar meer productgroepen. Zo ben ik gek op nagellak, gezichtscrèmes, body butters en scrubs. Dat zijn dan ook de producten die ik zelf het meeste gebruik.

8 Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt dankzij het bloggen?
Wat ik vooral heel erg leuk vond en nog steeds heel erg leuk vind is het leren kennen van andere blogs. Toen ik begon met bloggen wist ik om eerlijk te zijn niet eens dat er echt zoveel bloggers waren en daarom ging er toch wel een wereld voor mij open. Daarnaast vind ik het ook leuk hoe sommige familieleden en vrienden mee gaan denken als het om mijn blog gaat. Bijvoorbeeld met producten dat ze iets ontdekt hebben wat ze geweldig vinden en daar heel enthousiast over komen vertellen en vragen of ik daar misschien iets mee kan. 

9 Welke blogger zou je wel eens willen ontmoeten?
Ik heb niet echt één specifieke blogger die ik graag zou willen ontmoeten. Het lijkt mij gewoon in het algemeen heel erg leuk om andere bloggers te ontmoeten. Al zou ik het ook stiekem wel een beetje eng vinden en dan vooral door wat ik eerder vertelde dat gesprekken in real life mij vaak niet zo erg goed en makkelijk afgaan. 
10 Hoe ziet een perfecte dag er voor jouw uit?
Een dag zonder verplichtingen vind ik wel een perfecte dag. Gewoon even lekker een hele dag relaxen en de dingen doen die je leuk vind zonder eraan te hoeven denken dat er nog dingen zijn die moeten gebeuren.

11 Wat is je beautygeheim?
Hier heb ik een hele tijd over na moeten denken en ik zou eigenlijk nog steeds niet echt een beautygeheim weten van mezelf. De dingen die ik doe zijn denk ik vooral allemaal standaard dingen. Denk hierbij aan je gezicht goed reinigen en verzorgen en niet met make-up op gaan slapen en ook je lichaam goed verzorgen met af en toe een scrub en daarna insmeren met een goed voedende body lotion of body butter.

Dit waren de vragen die Kato aan mij gesteld heeft en nogmaals heel erg bedankt voor  de nominatie! Ik hoop ook dat jullie het leuk vonden om mijn antwoorden te lezen.

Heb jij wel een beautygeheim?

Veel Liefs,
Lies