zondag 9 maart 2014

My week in pictures - Week 10

Van de week kon je al helemaal merken dat de lente eraan komt. Ik had nog verwacht dat we stiekem nog wel iets mee zouden krijgen van de winter, maar ik denk dat dat nu toch echt niet meer gaat gebeuren. Het zonnetje laat zich steeds vaker zien en ook buiten zie je al zoveel wat er op wijst dat het toch wel echt tijd is voor de lente. Ik heb daar deze week zoveel mogelijk van genoten door een eind met mijn moeder te gaan fietsen, even met haar te shoppen en het was ook vooral een week van ontspanning en afleiding zoeken. Kijk snel verder om erachter te komen hoe mijn week tien was.

Ik probeerde het Transformer kindercola blikje uit, maar het was geen succes. Ik proefde heel in de verte cola en voor de rest zat er een soort van zoet/zuur smaakje doorheen. Mijn moeder heeft er ook één geproefd, maar ook zij vond het niet echt wat. Deze haal ik dus geen tweede keer meer haha.

De buurman weet dat wij helemaal gek zijn op geurtjes in huis en hij kwam daarom met dit Ambi Pur setje en een navulling aanzetten. We vonden het zo lief van hem en het ruikt ook zo lekker!

Mijn roze dalmatiër nagels. Ik blijf het leuk vinden staan. Ik heb het heel wat dagen gedragen totdat het er toch echt eens af moest omdat het helemaal afbladderde.

Ik maakte voor mijn moeder en mij nasi. Ik vind dit altijd zo lekker en ook nog eens erg leuk om te maken. 

Is het gek dat ik hier niet tegen kan? Ik vind het altijd zo jammer als je bijvoorbeeld een doos potloden koopt en alle kleuren liggen door elkaar. Ik ga dan ook altijd alle kleuren netjes sorteren haha.

Ik vind dit zo leuk! Het is een lolly in de vorm van een Mini Cooper. Deze kon je gratis aanvragen via internet. Ik vind het ook gewoon zonde om hem op te eten.

De Kruidvat is nooit goed voor mij om daar naar binnen te lopen. Ik vind altijd wel iets waar ik benieuwd naar ben. Zo kwam ik nu alle nieuwe Nivea Sensitive producten tegen in de aanbieding, drie kleuren nagellak waarvan twee uit de afprijsbak en de tandenborstels die ik altijd gebruik waren in de aanbieding. 

Mijn moeder en ik hadden al een tijdje zin in vis, dus deze week besloot ik na een hele middag weg te zijn geweest het maar eens voor ons te kopen. Zelf nam ik kibbeling, want dat vind ik toch altijd wel het lekkerste.

Het zonnetje scheen zo lekker toen we even een middagje weggingen. Ik kon mijn zomerjas weer tevoorschijn halen, zonnebril op mijn hoofd en lekker een eind fietsen. Al heb ik op deze foto wel een beetje een erg overbelicht gezicht haha.

Ik ging aan de slag met de mandala boekjes die ik gekocht had. Ik ben er nu helemaal verslaafd aan en het is ook zo ontspannend om er mee bezig te zijn. Ik moest alleen helaas wel andere potloden kopen. Diegene die ik bij de Action had gekocht kwam bijna geen kleur vanaf.

Mijn moeder nam deze lekkere bolletjes mee. Ik ben normaal geen fan van gesmolten kaas, maar deze kaas-uien bolletjes zijn altijd zo lekker.

En als laatste heb ik deze week ook alweer het derde deel van de Academicus Vampyrus serie uitgelezen. Ik ben ook gelijk in het vierde deel begonnen, want ik moet gewoon weten hoe het verhaal verder zal gaan.

Ik vond het zelf wel een lekker weekje en natuurlijk heeft het weer ook wel meegeholpen daaraan. Ik zag buiten alweer allemaal krokussen staan toen mijn moeder en ik een eind aan het fietsen waren en al die gekleurde bloemetjes kunnen mij zo vrolijk maken. Al was er ook zeker iets wat minder leuk was. Het was de week dat mijn vader alweer 14 jaar geleden overleden is en daarom hebben we vooral veel afleiding gezocht. Hierdoor is er ook even niet elke dag een artikel online gekomen. Voor de aankomende week heb ik eigenlijk nog weinig plannen. Ik wacht gewoon af wat de week gaat brengen en hoop ook dat het mooie weer nog een tijdje zal aanhouden. Zoals ik bij het weerbericht zag kunnen wij hier in ieder geval wel op rekenen, dus ik ben benieuwd! 

Wat heb jij de afgelopen week allemaal voor leuks gedaan? En heb je ook lekker van het mooie weer genoten?

Veel Liefs,
Lies