zondag 30 maart 2014

My week in pictures - Week 13

De dagen vliegen momenteel voorbij. Inmiddels is het alweer zondag en daarom weer tijd voor een my week in pictures. De afgelopen week heb ik helaas minder kunnen doen dan ik gehoopt had. Toen ik in de winkel iets uit het onderste schap wilde pakken schoot er ineens een behoorlijke pijn in mijn bovenbenen. Wat het geweest is weet ik nog niet precies, maar ik heb wel een aantal dagen enorme pijn gehad in mijn bovenbenen en lopen ging daardoor ook vrij moeilijk. Thuis zitten was daarom toch een beetje mijn enige optie, maar mij vervelen heb ik zeker niet gedaan. Kijken jullie mee naar mijn week 13?

Nu het mooie weer toch steeds meer begint te komen vond ik wel tijd voor mijn eerste ijsje van het jaar. Ik ben vooral gek op waterijs en ik koos daarom voor een cola ijsje.

Mijn voornemen om voorlopig niet meer bij de Action te shoppen heb ik mij heel erg goed aangehouden. Zo goed dat ik 4 dagen later alweer in de Action stond om deze bolletjes katoen te kopen haha.

Vorige week liet ik jullie deze narcissen zien toen ze nog in de knop waren. Toen hoopte ik de gele met een oranje toeter gevonden te hebben, omdat ze zo op het kaartje afgebeeld stonden. Helaas had ik pech. Dit waren ook weer gewoon de standaard gele.

Creatief bezig geweest voor een hele lieve meid die deze week jarig was.

Deze week ontdekte ik ook weer een nieuw favoriet lakje en ook zo in de zon vind hem echt prachtig. Het is een lakje van Miss Sporty uit de Crush on you lijn. Hier is afgelopen donderdag al een artikel over verschenen die je hier terug kan vinden. 

Bij verschillende winkels waren er weer 1 euro aanbiedingen. Een vriendin van ons vroeg of ze nog iets voor ons mee kon brengen, omdat deze winkels voor ons toch behoorlijk uit de buurt zitten. Ik wou wel graag een paar doosjes vissticks, maar deze waren helaas overal al uitverkocht. Wel zag die vriendin deze lekkerbekje sticks die ze toen maar meegenomen heeft. Ik kon niet wachten om ze te proeven en ben zo blij dat ze ze meegenomen heeft. Ze zijn echt zo lekker!

Deze week kwam er door de brievenbus wel een beetje een creepy pakketje. Op de volgende foto zal je zien waarom.

Het pakketje bevatte allemaal verschillende ogen. Hier in de buurt kan ik geen winkel vinden die verschillende kleuren oogjes verkoopt. Ik besloot ze daarom maar online te bestellen bij Echt Studio.

Dit was alweer mijn week 13 en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. De aankomende week ga ik vooral weer dingetjes haken, want nu ik de gekleurde oogjes heb kan ik eindelijk weer verder daarmee. Daarnaast ga ik zeker genieten van het mooie weer, want ik zag dat het de aankomende week hier telkens boven de 20 graden gaat worden.

Ga jij de aankomende week nog iets leuks doen en ook lekker van het mooie weer genieten?

Veel Liefs,
Lies