maandag 31 maart 2014

Nail art : Bring me some spring flowers

Afgelopen zaterdag biechtte ik al op dat ik toch wel echt verslaafd ben aan nagellak. Ik vertelde toen ook dat ik weer meer wou gaan oefenen met het maken van nail arts. Hier ben ik ook gelijk mee aan de slag gegaan en vandaag deel ik er daar één van met jullie. Ik maakte een vrolijke nail art die voor mij helemaal bij de lente past. Het is alleen wel vrij simpel en ook zeker niet perfect. Toch is het in ieder geval al wel een begin met het maken van nail arts. Kijk snel verder.......

Nu de lente toch echt begonnen is en de bloemetjes allemaal weer beginnen te bloeien, vond ik het leuk om hier dan ook een nail art mee te maken. Ik gebruikte een roze basiskleur en maakte daar groene en blauwe bloemetjes op. Dit allemaal in pastel tinten, want ook dit zijn voor mij toch wel echte lente kleuren.

De kleuren nagellak die ik gebruikt heb zijn allemaal van het merk Safari. Helaas hebben deze lakjes geen nummer meer. De nummers waren er al merendeels af toen ik ze kocht. Ik gebruikte in ieder geval een pastel gele, groene, blauwe en roze kleur. Daarnaast gebruikte ik een dotting tool om de bloemetjes mee te maken.

Dit was mijn lente nail art. Zoals ik al zei is die niet perfect en best wel simpel. Toch hoop ik dat jullie het wel leuk vonden om te zien. Ik ben in ieder geval alweer druk aan het nadenken over een volgende nail art en hoop dat ze stukje bij beetje wat beter zullen worden.

Veel Liefs,
Lies