zondag 6 april 2014

My week in pictures - Week 14

De eerste week van de maand april zit er alweer op. Voor mij was het een hele drukke week, maar zo af en toe vind ik dat ook wel heel erg lekker. De momenten dat je dan even kan ontspannen en helemaal tot rust kan komen zijn dan toch nog net iets fijner. Ondanks de drukte was het ook zeker wel een leuke week en vandaag is het ook weer tijd voor de My week in pictures van week 14. Kijken jullie mee?

Zo af en toe op zondag vinden mijn moeder en ik het altijd wel lekker om eens een toetje te eten. Helaas bleek er in het toetje wat ik gekocht had een gaatje in het folie te zitten en was die daardoor niet goed meer. Later deze week kwam ik deze tegen die 35% afgeprijsd was. Ik besloot hem mee te nemen, want banaan-karamel klonk wel heel erg lekker. Gelukkig was die ook heel erg lekker en hadden we toch nog een toetje.

Ik baalde zo erg van mijn haar, want de puntjes waren toch wel behoorlijk dood aan het gaan. Toen de buurvrouw kwam om mijn moeder haar haar te knippen heeft ze ook gelijk een heel stuk bij mij eraf gehaald. Mijn haar was alleen al zo lang geworden dat het niemand nog opgevallen is dat ik het heb laten knippen haha. 

In het Wist je dat? artikel met random feitjes over mij vertelde ik al dat ik een zwak heb voor leuke blikjes. Toen ik appelstroop wou kopen zag ik dat ze het ook in een blikje verkochten. Ik had dit eigenlijk nog nooit gezien, dus ik nam hem mee. Als ik hem leeg heb ben ik dus weer een leuk blikje rijker.

De laatste tijd kijk ik vaak naar Best24 en vooral de oude afleveringen van Laat de leeuw vind ik zo leuk om te kijken. In deze aflevering kwam Boyzone ook een liedje zingen en vond het zo leuk om dit terug te zien.

Door de drukke week was ik toch wel ontzettend moe. Het probleem is dat als ik echt heel erg moe ben dat het paniekaanvallen uit gaat lokken en van de paniekaanvallen word ik dan nog meer moe. Ik besloot daarom maar heel even overdag op bed te gaan liggen om wat bij te kunnen komen.

De laatste tijd eet ik niet bepaald heel erg gezond. Ik heb daarom in plaats van ongezond eten maar weer eens de fruitschaal goed gevuld in de hoop dat ik het gezonde eten weer op kan pakken. Al denk ik niet dat dat een probleem gaat worden, want ik ben gek op fruit.

Mijn moeder heeft mijn fiets even leuk gepimpt met een paar nieuwe fietstassen die zij al een hele tijd geleden voor mij gekocht had en de bel die ik van haar voor de Kerst heb gekregen. Ook zette ze er nieuwe voorlamp op die je helaas niet op de foto ziet. Ik vind het zelf in ieder geval heel leuk staan en ben er ook erg blij mee.

In de kooi zitten allemaal mooie en fijne plekje om te slapen, maar schijnbaar vind meneer het toch fijner om in een kale hoek te liggen zonder beschutting haha.

Wij komen de Pasen wel door als het om chocolade eitjes gaat. Bij de Aldi had ik al twee zakjes van mijn lievelingseitjes gekocht, maar toen kregen we een aanbieding van de Kruidvat waarbij het twee zakjes voor €2,00 was. Ik ben bang dat we na de Pasen nog lang paaseitjes zullen eten haha.

Na een lange tijd besloot ik er toch echt weer eens voor te gaan zitten om een nail art te maken. Het was een vrij simpele om mee te beginnen en ook zeker niet perfect. Toch vind ik hem wel erg leuk staan en heb ik weer helemaal de smaak te pakken om nog meer nail arts te gaan maken.

Als laatste ging ik op pad met dit kooitje. Wat ik er precies mee gedaan heb zullen jullie van de week nog in een apart artikel lezen. Ik kan in ieder geval al wel verklappen dat ik heel erg blij ben.

Dit was alweer mijn week 14. Ik durf bijna niet te zeggen dat ik voor de aankomende week weinig plannen heb. Dit zei ik namelijk vorige week ook en toen werd het ineens een hele drukke week. Ik zeg daarom nu maar dat ik wel zie wat de aankomende week mij gaat brengen. Al hoop ik stiekem wel dat het heel iets rustiger zal zijn haha.

Heb jij al plannen voor de aankomende week?

Veel Liefs,
Lies