zaterdag 5 april 2014

Spam je blog! #6

Vandaag is het weer tijd om te spammen! De afgelopen week is voor mij veel drukker uitgevallen als ik verwacht had. Hierdoor is het mij helaas niet gelukt om elke dag wat online te zetten en ook niet om jullie leuke blogs te bezoeken. Vandaag hoop ik dat een beetje goed te kunnen maken met dat jullie weer mijn blog onder mogen spammen. Al is het stiekem natuurlijk ook omdat ik het altijd leuk vind om nieuwe blogs te leren kennen. Lees snel verder.......


Hoe kan je je blog spammen?
Dat is heel eenvoudig! Plaats in de comments de link naar je blog en ik zou het daarbij ook heel erg leuk vinden als je iets over jezelf en/of je blog zou willen vertellen. Heb je geen blog of naast je blog nog een andere website, dan mag je deze uiteraard ook spammen. Het moet alleen wel een website van jezelf zijn. Mocht je je blog/website gespamd hebben, dan is het misschien ook leuk om even in de comments naar de linkjes van anderen te kijken. Op die manier ontdek jij misschien ook nog leuke, nieuwe blogs en websites.

Ik zal net zoals altijd de spambox van mijn comments goed in de gaten houden. Het kan namelijk nog wel eens gebeuren dat een comment met een link erin daarin verdwijnt en ik hem eerst goed moet keuren. Zodra ik zie dat er een comment daarheen is gegaan zal ik hem zo snel mogelijk toestaan om te plaatsen.

Ik wens jullie veel spamplezier en uiteraard kom ik bij jullie ook allemaal even een kijkje nemen! 

Veel Liefs,
Lies