dinsdag 15 april 2014

Opgemaakte producten! februari & maart

Vandaag heb ik weer een opgemaakt artikel voor jullie. Ik had mij voorgenomen om vooral producten waar nog maar een klein beetje inzat op te maken. Ik ben daar namelijk nogal een kei in dat ik overal producten heb staan die bijna op zijn, maar ik dan toch weer een product gebruik die vol of bijna vol zit. Tijd dus om dat te veranderen! Benieuwd naar wat ik allemaal opgemaakt heb de afgelopen twee maanden? Kijk dan snel verder.......

Als eerst deze vier deo's waar allemaal nog maar een klein beetje inzat. Ik denk zelfs dat ik ze allemaal maar drie keer nog heb kunnen gebruiken en toen waren ze al op. Links zijn het de Dove Minimising deo's in de geur Wild Rose en rechts de Rexona Tropical.

Zou ik het opnieuw kopen?
De Rexona deodorant zou ik zeker weer kopen. Ik ben sowieso gek op de deo's van Rexona en bij deze vind ik de tropical geur erg lekker. Het is daarmee ook één van de weinige deo's met een geur eraan die mijn gevoelige oksels kunnen verdragen.

De Dove deodorant zou ik zelf niet zo snel weer kopen. Het is wel een prima deodorant met een lekkere geur, maar ik vind hem toch wel vrij prijzig en niet heel erg bijzonder. Het beloofd ook dat stoppeltjes zachter zullen zijn waardoor het prikkende gevoel verminderd, maar hier heb ik zelf eigenlijk niks van gemerkt. Misschien als die in de aanbieding is dat ik hem wel weer zou kopen, maar ik vind hem niet bijzonder genoeg om de volle prijs ervoor te betalen.

Hier drie haarproducten die ik heb opgemaakt. Links is de Langer Fris droogshampoo van Andrélon. Daarnaast de Repair Mask uit de haar & hoofdhuid lijn van Andrélon. En als laatste rechts de Super Shine 2 in 1 shampoo & conditioner van Kruidvat uit de Fruity Botanicals lijn.

Zou ik het opnieuw kopen?
De Andrélon droogshampoo zou ik niet weer kopen. Het is dat ik het zonde vond om hem weg te gooien en hem daarom wel opgemaakt hebt, maar eigenlijk deed het vrij weinig voor mijn haar. Ik had zelfs het idee dat het mijn haar juist vetter maakte en ook mijn hoofdhuid begon lichtelijk te jeuken. Daarnaast vind ik de geur ook veel te heftig.

Het Andrélon haarmasker zou ik zeker weer opnieuw kopen en dat heb ik inmiddels ook  al gedaan. Het is al een hele tijd mijn favoriete haarmasker en in tegenstelling tot de droogshampoo vind ik hiervan de geur juist heerlijk.

Ook de Kruidvat Super Shine 2 in 1 shampoo & conditioner zou ik weer opnieuw kopen. Het maakt mijn haar zijdezacht en glanzend. Daarnaast vind ik de geur ook heel erg lekker.

Hier weer twee deo's die opgegaan zijn. Links is de Satin Sensation deodorant van Nivea die ik een tijdje geleden mocht testen via een testpanel en rechts de Hidro Fugal deodorant.

Zou ik het opnieuw kopen?
De Nivea deodorant vond ik heel erg fijn, maar de spray zou ik toch iets minder snel opnieuw kopen. Ik heb namelijk ook de roller ervan gekocht en deze werkt net zo goed als de spray. Ik vind een roller alleen toch vaak net wat fijner in gebruik. 

De Hidro Fugal deodorant zou ik zeker niet meer kopen. De werking is op zich prima, maar er zit iets in waar ik erg benauwd van word en dit benauwde blijft ook nog eens erg lang hangen in mijn slaapkamer. Het zou daarom een deodorant zijn die ik echt buiten moet opdoen en dat is nou niet echt ideaal haha.

Ook maakte ik een milde reinigingslotion van Cetaphil op en de Milk en Silk Balance scrub gel van Hegron die te koop is bij de Action.

Zou ik het opnieuw kopen?
De Cetaphil reinigingslotion zou ik zeker opnieuw kopen. Het is een hele fijne lotion voor de zeer gevoelige huid die ook prima je huid schoonmaakt. Daarnaast is die ook nog eens erg zuinig in gebruik wat ik zeker een pluspunt vind.

De scrub gel van Hegron zou ik ook weer opnieuw kopen. De geur is erg lekker, hij is heel budget en doet ook prima zijn werk. Het is alleen geen hele grove scrub en dat is iets waar je van moet houden. Zelf vind ik het in ieder geval wel fijn om zo af en toe eens een minder grove scrub te gebruiken en dan pakte ik deze.

Voor de verandering nog maar eens drie deo's die ik opgemaakt hebt, maar dit keer deorollers haha. Links is de Sensitive deoroller van Kruidvat en rechts twee keer de paarse Rexona Crystal deoroller.

Zou ik het opnieuw kopen?
De Kruidvat deoroller zou ik zeker niet weer kopen. De roller maakte mijn oksels zo enorm nat dat het gewoon niet prettig meer was. Ook leek de roller wel lek, want de hele dop zat onder de deodorant. Na amper een weekje was deze roller daarom ook al helemaal leeg.

De Rexona deorollers zijn toch weer rollers die ik zeker opnieuw zou kopen. Het zijn rollers die prima hun werk doen en waar ik tot nu toe nog nooit wat over te klagen heb gehad.

Als laatste maakte ik ook nog drie desinfecterende handgels op. De eerste is de Sweet Lemon van The Body shop. Dit is ook gelijk mijn eerste The Body Shop product wat ik opgemaakt heb. Daarnaast de Jojoba handgel van de Kruidvat en helemaal rechts een Aloe Vera handgel van de Kruidvat.

Zou ik het opnieuw kopen?
Over deze handgels kan ik heel kort zijn, want ik zou ze allemaal weer opnieuw kopen. Ze zijn allemaal erg fijn in gebruik en ook de geur vind ik prima. Helaas is alleen de Sweet Lemon handgel van The Body Shop niet meer te koop, maar wie weet dat die ooit nog eens terug zal komen.

Dit waren alle producten die ik de afgelopen twee maanden opgemaakt heb. Zoals je misschien wel gemerkt hebt waren dat heel veel deo's. In allemaal zat nog maar een heel erg klein beetje waardoor ze na een paar keer gebruiken al op waren en ook bij de handgels wat dit zo. Het ruimt in ieder geval wel lekker op als je zoveel producten opmaakt waar nog een restje inzit. 

Ben jij ook iemand die veel restjes er heeft staan of ben jij juist iemand die alles eerst netjes opmaakt voordat er een nieuw product aangebroken wordt?

Veel Liefs,
Lies