vrijdag 8 augustus 2014

Shoplog : Boeken shoplog

Ontkennen kan ik het niet, want ik lees het ene na het andere boek uit. Jep, ik ben een echte boekenwurm! Alleen als je zoveel boeken leest, dan zullen er ook altijd weer nieuwe gekocht moeten worden. Iets wat ik ook totaal niet erg vind. Zet mij in een winkel met allemaal nieuwe of tweedehandse boeken en ik vermaak mij prima. Zo heb ik ook de laatste 2 a 3 maanden weer heel wat boeken gekocht en het leek mij leuk om deze eens een keer in een shoplog aan jullie te laten zien. Kijken jullie mee naar de boeken die ik gekocht heb? Lees dan snel verder.......

Julie Kagawa - De verloren prins
Ik kon bijna niet wachten tot dit boek uit zou komen. Op de dag dat hij uitkwam ben ik dan ook gelijk hier naar het postkantoor gegaan om hem te bestellen. Dit is een vervolg op The Iron Fey serie van Julie Kagawa en die serie vond ik geweldig om te lezen. Op dit moment ben ik nog niet toegekomen aan dit boek, maar ik hoop dat het weer net zo'n mooi boek is als de rest van de serie.

Suzanne Collins - De Hongerspelen & Vlammen
De eerste twee delen had ik al wel de films van gezien, maar de boeken had ik eigenlijk nog nooit naar gekeken. Toen ik dan ook deel 1 zag staan tussen de tweedehandse boeken kon ik hem niet laten liggen. Bij de nieuwe boeken zag ik ook deel 2 liggen en het leek mij handig deze ook maar gelijk mee te nemen. Deel 3 staat nu nog op mijn verlanglijstje en deze hoop ik ook snel nog een keer tegen te komen. Niet dat ze die niet verkochten, maar die had een nieuwere kaft. Ik heb nogal de tik dat ik graag van een serie allemaal dezelfde kaften wil hebben. Ben ik nu heel gek of heeft één van jullie dat ook? haha

Richelle Mead - De alchemisten : Bloedverwanten
Ik vond het zo jammer dat ik de Academicus Vampyrus serie uit had, want ze waren zo mooi. Gelukkig is er een vervolgserie op en dat is De Alchemisten. Helaas was die overal waar ik keek uitverkocht en niet leverbaar, dus ik baalde toch wel een beetje. Ik kon mijn geluk dan ook niet op dat ik eens bij een andere boekenwinkel ging kijken en daar nog 1 exemplaar was. Deze ging dan ook zonder nadenken gelijk mee.

Cassandra Clare - Kronieken van de onderwereld : Stad van vuur, Stad van glas, Stad van gevallen engelen & Stad van verloren zielen
Al een hele tijd had ik van de Kronieken van de onderwereld serie deel 1 in huis en het werd daarom toch wel eens tijd om ook de vervolgdelen te kopen. Deel 2 en 5 kwam ik beide tweedehands tegen in de winkel en omdat het qua prijs heel veel scheelde gingen ze mee. Alleen toen begon het toch een beetje te knagen dat ik deel 3 en 4 dan nog steeds niet had. Een paar dagen later ben ik daarom toch maar weer naar de winkel gegaan om die delen nieuw erbij te kopen.

Julie Kagawa - Onsterfelijk & Bloedband
Als laatste kocht ik nog 2 boeken van Julie Kagawa. Dit is een nieuwe serie van haar waar ik ook heel benieuwd naar was. Zelf hoop ik dat ze net zo mooi geschreven zijn als The Iron Fey serie, want die boeken kon ik elke keer met moeite wegleggen. Deze boeken kan ik dan ook niet wachten om daar in te beginnen.

Dit waren alle boeken die ik de laatste maanden gekocht heb. Of ik nu alles heb wat ik graag wil hebben? Nee dat zeker niet, want mijn verlanglijstje is nog steeds heel erg lang als het om boeken gaat. Zo wil ik uiteraard nog deel 3 hebben van De Hongerspelen en staat ook de Divergent serie op mijn lijstje. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om te zien welke boeken ik allemaal gekocht heb en mocht je aanraders hebben laat het mij dan zeker weten in de comments!

Hebben jij al één van deze boeken gelezen? En welke boeken staan op jouw verlanglijstje?

Veel Liefs,
Lies