zondag 28 september 2014

Mijn bol.com en Beekbergse Wolhal aankopen

De laatste tijd heb ik weer een aantal boeken gekocht bij bol.com en de wolhal. Het zijn voornamelijk creatieve boeken geweest, want er waren weer een aantal hele leuke boekjes uitgekomen. Het leek mij leuk om deze vandaag aan jullie te laten zien. Kijk snel verder.......

bol.com
Zoomigurumi 3
Ik begin bij een boekje die ik niet voor mijzelf hebt gekocht, maar voor mijn moeder. Het is het boekje Zoomigurumi 3. Mijn moeder had de eerste twee delen al en ze kon niet wachten om ook dit deel in haar bezit te hebben, maar ze wist niet dat ik hem al besteld had voor haar haha. Er staan 15 hele leuke patroontjes in waarvan je er op de achterkant al een paar kan zien. 


Bungelknuffels Haken
Dit boekje met bungelknuffels die je kan haken had ik al een tijdje op het oog. Nu besloot ik hem toch maar eens te gaan bestellen. Ik vind ze er zo leuk uitzien en kan ook niet wachten om er zelf aan te beginnen. 

Amigurumi Winter Wonderland
Het boekje Amigurumi Winter Wonderland is net uitgekomen. Hier staan 15 winterse haakpatronen in. Zelf vind ik het altijd erg leuk om dingetjes voor een bepaalde seizoen te maken, dus ook dit boekje verdween in mijn winkelmandje.

De Duistere Fae - Julie Kagawa
Als laatste kocht ik ook nog een normaal leesboek. Het is het boek De Duistere Fae van Julie Kagawa. Het is het zesde deel van The Iron Fey serie en ik ben ook heel erg benieuwd naar hoe die zal zijn. 

Beekbergse Wolhal
Amigurumi's in Love
Mijn moeder en ik kijken regelmatig rond bij de Beekbergse Wolhal wat een hobbywinkel is hier in de buurt en ook online te vinden is als Hobbygigant. Wij kwamen pasgeleden dit boekje Amigurumi's in Love tegen die beide erg leuk vonden en daarom ook samen gekocht hebben.

Amigurumi aan het Werk
Het laatste haakboekje wat ik gekocht heb is Amigurumi's aan het werk. Vooral de kat en de clown was ik gelijk helemaal weg van. Ook bij dit boekje kan ik niet wachten om er iets uit te maken.

Dit waren alle boekjes die ik gekocht heb en ik hoop ook dat jullie het leuk vonden om het te zien ondanks dat het vooral allemaal creatieve boeken waren. Als ik uit de boekjes een aantal dingetjes gemaakt heb zal ik ze ook zeker voorbij laten komen op mijn blog.

Welk boekje lijkt jouw het leukste?

Veel Liefs,
Lies