dinsdag 11 november 2014

My week in pictures - Week 45

Er is alweer een week voorbij gevlogen en vandaag is het daarom weer tijd voor een my week in pictures. De afgelopen week kon ik eindelijk weer verder lezen in de serie waar ik mee bezig was, zat ik op maandagavond weer aan de tv geplakt en ben ik ook veel creatief aan de slag gegaan. Kijken jullie mee naar mijn week 45?

Het vorige seizoen van Celblok H vond ik geweldig. Ik kon daarom bijna niet wachten tot het nieuwe seizoen. Vorige week maandag was het zover en zat ik er ook helemaal klaar voor op de bank.

Het begint buiten weer langzaam kouder te worden en dat betekent voor mij warme chocolademelk tijd! 

Eindelijk kon ik weer verder lezen in het laatst deel van de Blood of Eden serie van Julie Kagawa. Ik bestelde hem namelijk deze week en ik bestelde ook maar gelijk het laatste deel van De Hongerspelen erbij zodat ik de hele serie achter elkaar door kan lezen. 

Het was weer tijd voor zuurkool! Mijn moeder maakte het dit keer en heb het ook weer met smaak opgegeten. Ik kan dit het hele jaar door eten en krijg er nooit genoeg van.

Ik ben alvast wat dingetjes voor de Kerst aan het haken. Hier heb ik een Kerstbal gemaakt en nu ben ik bezig met een engeltje die erop komt te zitten. 

Soms heb je van die dagen dat niemand in huis echt zin heeft om te koken. Zo'n dag hadden wij hier vorige week thuis. Toen ik dan ook pannenkoeken tegenkwam gingen die gelijk mee. 

Ook maakte ik deze Hello Kitty heks. Eigenlijk was die voor Halloween, maar dat is inmiddels al voorbij. Ik heb hem daarom nu maar gewoon voor sier in de kamer gezet, want is ook zo zonde om hem gelijk weg te stoppen tot de volgende Halloween.

Dit was alweer mijn week. Ik merkte dat ik niet zo heel veel foto's had gemaakt, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te zien. Voor deze week heb ik niet zo heel veel op de planning staan. Ik ga in ieder geval wel het engeltje op de Kerstbal afmaken. Ook ga ik vandaag hopen dat er een aantal kinderen aan de deur zullen komen voor Sint Maarten. Het is al een paar keer gebeurd dat ik iets in huis haalde en er geen kinderen kwamen, maar juist toen ik eens geen snoep in huis had liepen er een heleboel rond in de buurt. Ik ben dus heel benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren nu ik weer snoep heb gekocht haha.

Ga jij nog iets leuks doen deze week?

Veel Liefs,
Lies