zaterdag 8 november 2014

4x Essence Colour&Go nagellak

Een tijdje geleden kocht ik een aantal nieuwe kleuren nagellak van Essence en Catrice. Er zijn al swatches online gekomen van drie Catrice kleuren en daarom is het vandaag tijd voor een aantal nieuwe kleuren van Essence. De kleuren die ik vandaag laat zien hebben allemaal een speciaal effect en dat maakte mij wel heel nieuwsgierig. Zouden het leuke effecten zijn en hoe zouden ze eruitzien op de nagels? Lees snel verder om daar achter te komen.......

Dit zijn de vier kleuren met een speciaal effect die ik heb meegenomen. Drie ervan vind ik zelf perfecte kleuren voor de tijd van dit jaar en de vierde, oftewel de felroze kleur, was meer een lakje waar ik wel heel erg benieuwd naar ben.

Van links naar rechts op de foto :
185 Candy Crush (The Matt)
188 Dare To Kiss (The Satin)
189 New York City Call (The Satin)
196 I love My Blue Jeans (The Suede)

185 Candy Crush
Candy Crush is echt een knalroze kleur. Ik zou hem nog net niet neon willen noemen, maar ver zit die er niet vanaf. Het is een nagellak met een mat effect. Om eerlijk te zijn zie ik dat weinig terug op de foto, maar gelukkig zie je het op je nagels wel. Verwacht alleen niet dat het echt een heel erg mat effect heeft zoals bijvoorbeeld dat je een matte top coat zou gebruiken. De dekking was ik iets minder tevreden over, want ik heb toch wel drie lagen moeten gebruiken om de kleur dekkend te krijgen.

188 Dare To Kiss
Dare To Kiss is een heel mooi zalm kleurtje. Deze nagellak heeft een Satin effect en ik kan niet anders zeggen als dat die dat waarmaakt. Het lijkt net of je allemaal satijnen lapjes op je nagels hebt zitten. Helaas is alleen het gevoel wel anders, want de nagellak voelt vrij ruw aan net zoals een matte nagellak. Over de dekking ben ik bij deze kleur meer tevreden over, want na twee lagen dekte het perfect.

189 New York City Call
Net zoals de vorige kleur heeft New York City Call ook het Satin effect. Het is een hele lichtbruine kleur die ook je nagels als satijn eruit laat zien. Ook bij deze kleur ben ik weer zeer tevreden over de dekking, want twee lagen is voldoende.

196 I love My Blue Jeans
De laatste kleur, I love My Blue Jeans, is een hele donkerblauwe kleur en heeft een suede effect. Het effect vind ik vooral iets weghebben van een matte nagellak. Daarom is die ook niet zo heel erg bijzonder, maar de kleur zelf is wel prachtig. Ook deze kleur dekte weer prima na twee lagen,

Ik ben blij dat ik deze vier kleuren meegenomen heb om te proberen, want ze zijn stuk voor stuk prachtig. Candy Crush vind ik alleen wel meer een kleur die ik zou dragen in de lente of zomer. Voor de herfst en winter vind ik hem toch net iets te fel. De andere drie kleuren vind ik wel perfect om nu te dragen en deze zullen dan ook de komende tijd vaak mijn nagels van een kleurtje voorzien.


Deze Essence nagellak is te koop bij Kruidvat en Trekpleister en zijn €1,69 per potje.

Welke kleur vind jij het mooiste? En heb jij misschien ook al één van deze kleuren gekocht?

Veel Liefs,
Lies