vrijdag 9 januari 2015

Let's listen to some music #10

Vandaag is het weer eens tijd voor een Let's listen to some music artikel. Ik heb weer een aantal liedjes op een rij gezet die ik de afgelopen weken heel vaak geluisterd heb. Normaal heb ik altijd wel een mix tussen de wat oudere en nieuwe liedjes, maar dit keer viel het mij op dat ik vooral allemaal nieuwere liedjes heb geluisterd. Kijk snel verder om erachter te komen welke liedjes dit allemaal geweest zijn.......

Taylor Swift - Blank Space


The Script - Superheroes


Boyzone - Wherever i lay my hat


Teske - Rewritten


Walk The Moon - Shut Up and Dance


Mr. Probz - Nothing Really Matters


Ed Sheeran - Thinking Out Loud


Dit waren een aantal van de liedjes die ik de afgelopen weken bijna grijs gedraaid heb. Natuurlijk heb ik ook heel veel kerstmuziek geluisterd, maar aangezien de Kerst alweer twee weken achter ons ligt vond ik het toch een beetje gek die ertussen te zetten haha. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om te zien.

Welk liedje luister jij op dit moment heel erg vaak?

Veel Liefs,
Lies

Heb jij nog iets wat je graag van mij of over mijn blog zou willen weten? Laat je vraag dan achter in de comments bij het volgende artikel : Ask me anything! #3.