zondag 11 januari 2015

My week in pictures - Week 2

Vandaag is het weer tijd voor een kijkje in mijn leven met een My week in pictures artikel. Het is een dagje eerder als normaal, want morgen ben ik namelijk jarig. De afgelopen week heeft daarom vooral bestaan uit wat voorbereidingen voor mijn verjaardag, maar daarnaast heb ik ook zeker nog andere dingen gedaan. Kijk jullie mee naar mijn week?

Helaas was het deze week toch echt wel tijd om alle kerstspullen op te ruimen. Elk jaar vind ik dat weer jammer, maar gelukkig komt het ook elk jaar weer terug. 

Het was weer zuurkool tijd! 


Floris lag naast mij en hij was heerlijk in dromenland. Ik kon het daarom niet laten een foto van hem te maken.

Bij de Praxis kwam ik Creascents waxchips tegen. Ik was er wel heel erg benieuwd naar en stelde daarom een doosje met tien verschillende geuren samen.

Na een paar keer goed checken hadden we eindelijk alle kerstspullen uit de woonkamer gehaald en was alles klaar om weer tot eind november/begin december naar de zolder te verhuizen.

We hadden nog een zakje soepgroente in de koelkast liggen die toch echt die dag op moest. Ik besloot er maar creatief mee aan de slag te gaan en te gebruiken voor een pot Chicken Tonight Saté. Het smaakte op zich niet gek, maar weet niet of ik het snel weer zal doen.

Gisteren werd mijn hond Balou 9 jaar! Dat tekenen niet bepaald mijn sterkste kant is dat kan je denk ik wel zien haha.

Onze mooie, nieuwe bank! Oké nieuw is die niet echt, want hij is tweedehands haha. Hij ziet er alleen nog wel ontzettend mooi uit. Mijn moeder had deze gekregen via een weggeefhoek op Facebook en de mensen die het weggaven kwamen het ook nog brengen omdat wij geen auto hebben. Zo lief!

Op mijn telefoon kon ik geen enkele foto meer zien die via Photobucket ging en dus helaas ook niet de foto's op mijn blog. Overal kwamen blokjes met vraagtekens te staan. Deze vond ik eindelijk de oplossing. Ik heb namelijk de Firefox app gedownload en nu zie ik alle foto's weer.

Even lekker relaxen op de bank in mijn nieuwe pyjama van de Primark en nieuwe sloffen van Dirk van den Broek.


Eindelijk kwamen de hyacinten uit die mijn moeder had gekocht. Op narcissen na zijn dit mijn lievelingsbloemen.

Soms is het tijd voor makkelijk avondeten en daarom maakte ik twee heerlijke gebakken eieren op brood.

Al maanden geleden ik mijn oom wat spulletjes zien en ruiken omdat hij zelf ook gek is op verzorgingsproducten en parfum. Alleen de tas waar ik het in had zitten knapte en dit was het enige product die ik nergens meer terug kon vinden. Nu we onze oude bank weg deden kwam ik er ineens achter dat hij tussen de kussens van de bank was beland. Eindelijk kan ik mij weer insmeren met de heerlijke geur van mango!

Tussendoor vond ik ook nog de tijd om wat creatief bezig te zijn. Het is nog lang niet af, maar het gaat een engeltje worden met een roos in haar handen.

De tweede week van 2015 is voor mij echt voorbij gevlogen en nu ga ik me opmaken voor een behoorlijk druk weekje. Zo zal ik sowieso mijn verjaardag gaan vieren en dit jaar gaat dat een beetje in drie keer gebeuren. Vanavond komt namelijk de buurvrouw alvast even op bezoek, morgen ben ik dan echt jarig en ga ik het alleen met mijn moeder vieren en zaterdag heb ik dan een klein feestje waarbij sowieso mijn oom en een vriend zullen komen. Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in. Al moet ik er stiekem ook weer een klein beetje niet aan denken dat ik morgen alweer 28 jaar ben haha.

Gaan jij deze week nog iets leuks doen?

Veel Liefs,
Lies