maandag 26 januari 2015

My week in pictures - Week 4

Vandaag beginnen we alweer aan week 5, maar eerst is het natuurlijk weer tijd voor een my week in pictures van week 4. De week waarin er sneeuw viel en hier ook daadwerkelijk even bleef liggen, ik schijnbaar voor de zoveelste keer een man ben geworden en waarin nieuwe thee uitprobeerde. Kijken jullie mee naar mijn afgelopen week?

Aah die hondjes van het hondenvoer van de Action zien er zo schattig uit! Vooral de rechter die de oogjes dicht heeft. 

Ik was op zoek naar een kaartje voor iemand en toen ik deze zag wist ik gelijk dat die het zou gaan worden. De tekst erop vond ik zo mooi. Ik weet niet of het op de foto goed te lezen is, maar er staat : Om je op te vrolijken. Als ik een toverstokje had, dan toverde ik een eind aan al je zorgen. En een stralende glimlach voor de dag van morgen. Had ik maar een wonderlamp, dan wreef ik tot een geest zou verschijnen. En wenste dan dat deze moeilijke tijd vlug en zonder moeite zou verdwijnen!

Aan de binnenkant van de kaart stond ook nog dit stukje tekst.

Moet je nou echt nu een foto maken, want ik heb het al zo koud. Dat is denk ik wat Balou dacht toen ik hem aan het wassen was. Max, de hond van mijn moeder, had ik toen al klaar. Bij hem krijg je het alleen niet voor elkaar om een foto te maken, want hij springt de hele douche door om de straal van de douchekop te pakken te krijgen haha.

Na heel wat meldingen ervan gemaakt te hebben leert KPN het schijnbaar nooit. Ik sta daar nog steeds geregistreerd als man. Wij krijgen binnenkort sneller internet en in deze mail stond ook dat voor die tijd internet er uit kan vallen. Ik hoop alleen niet dat het zo vaak zal zijn dat het bloggen onmogelijk wordt.

De afgelopen week las ik ook Spotgaai uit, het derde deel van De Hongerspelen. Ik vond het een hele mooie serie, maar het eind was wel zielig. Ik probeerde daarom voor de foto ook zielig te kijken, maar of dat nou gelukt is haha.

Zo af en toe leg ik eens tarotkaarten en dit waren diegene die ik deze week legde. Op zich waren het gelukkig vrij positieve kaarten dit keer. Wat ze allemaal precies betekenen weet ik zo niet uit mijn hoofd, want ik heb er altijd een boekje bij waar ik de betekenissen uit lees.

Mijn moeder en ik waren van de week heel erg laat thuis van het boodschappen. De puf om te koken was er niet echt meer, dus we gingen op de terugweg even langs de chinees. 

Van de week viel hier dan ook eens wat sneeuw en bleef het nog zeker een dag liggen. Boodschappen op de fiets doen zagen wij niet zitten door het ook enorm glad was. Dan maar naar de supermarkt lopen en dat heerlijke knerpende gevoel krijgen onder je schoenen. Ik loop dan ook altijd expres over de stukken waar nog niemand gelopen heeft haha.

Bij de Turkse winkel hier in de buurt kocht ik thee die ik nog nooit gehad had. Het is de smaak Rosehip & Apple van het merk Loyd. Ik weet alleen nog steeds niet echt wat ik er van moet vinden.

Mijn engeltje is amper af en inmiddels ben ik alweer aan het volgende haakwerkje begonnen. Iemand al een idee wat het gaat worden? haha. Het engeltje die ik af heb zal ik ook nog snel even voorbij laten komen in een artikel.

Ik werd zo blij toen ik de nieuwe folder van de Aldi zag. Ze krijgen weer de lekkere aanmaak chocolademelk! Tot nu toe vind ik dit de lekkerste die ik geproefd heb. Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat ze deze winter nog een keer zouden komen.

Dat was alweer mijn week 4 en nu op naar weer een leuke nieuwe week. Er staat alleen nog niet zoveel op de planning voor de aankomende week. Wel gaan mijn moeder en ik even lekker een dagje naar de markt hier in Apeldoorn. Daar zijn we denk ik begin vorig jaar voor het laatst geweest, dus we hebben er wel weer eens zin in. 

Hebben jullie iets leuks op de planning staan voor deze week?

Veel Liefs,
Lies