zaterdag 24 januari 2015

Verjaardagscadeaus die ik gekregen heb

Vorige week maandag was ik jarig en afgelopen zaterdag vierde ik mijn verjaardag. Op beide dagen heb ik hele leuke en lieve cadeaus mogen ontvangen. Of eigenlijk zo'n beetje verspreid over de week heb ik cadeaus gekregen. Vandaag laat ik jullie dan ook zien wat ik allemaal gekregen heb. Kijk snel verder.......

De dag voordat ik jarig was kwam de buurvrouw alvast even langs, omdat ze op de andere dagen niet kon komen. Van haar kreeg ik een Kruidvat Cadeaukaart waar ik heel erg blij mee ben. Hier ga ik dan ook zeker iets leuks mee uitzoeken.

Op de dag dat ik jarig was kreeg ik van mijn moeder onder andere deze mooie kaart met een hele lieve tekst erop.

Naast de mooie kaart kreeg ik van haar ook nog Eau de Toilette van Gabriela Sabatini. Deze geur vind ik zo lekker en valt zeker onder mijn favorieten. Daarnaast weet mijn moeder dat ik het ene na het andere notitieboekje verslind en daarom heeft die er ook nog bij cadeau gegeven.

Op maandag bezorgen ze geen post of pakketjes, dus een dag na mijn verjaardag kreeg ik via de post een heel leuk pakketje van een vriendin van mij. Er zat een hele leuke kaart in met een rat, drie armbandjes, een Hello Kitty body butter en een douchegel en olie van Kneipp.

Dit zijn de cadeaus die ik van mijn oom kreeg. Het ziet er misschien allemaal heel gek uit voor diegene die dit niet kennen. Het grijze ding die je onderaan ziet is een damper en de drie doosjes rechts zijn E-liquids die je er in kan doen. Daarnaast nog een oplader en watjes die je ervoor nodig hebt. Het is eigenlijk heel makkelijk gezegd een soort opvolger van een elektronische sigaret. Ik probeer namelijk stapje voor stapje te stoppen met roken en dat had mijn oom opgevangen. Nu is mijn oom helemaal into de dampers en alles wat er bij komt kijken. Volgens mij is hij ook van plan reviews erover te gaan maken. Ik kreeg daarom deze van hem en daar was ik heel erg blij mee. Ik hoop dat hiermee het stoppen met roken wat makkelijker zal gaan. Bij mijn oom is het wel gelukt en hij heeft nu bijna 1,5 jaar geleden zijn laatste sigaret gerookt. Mocht je niet roken, begin er dan ook alsjeblieft niet aan en zelfs niet aan deze dampers, want het blijft toch een beetje een vorm van roken. Ik wil namelijk absoluut mensen niet aanzetten om te gaan roken, want het is een hele nare en ook nog eens dure verslaving.

Als laatste kreeg ik van Danny een hele leuke zelfgemaakte kaart waar hij op de achterkant een leuke en mooie tekst had geschreven. Daarnaast kreeg ik nog twee Dove zeepjes en een 8x4 Heavenly deodorant.

Naast al deze cadeaus had ik van een vriend van ons ook nog geld gekregen. Dit heb ik bij mijn spaargeld gelegd voor een nieuwe laptop en camera. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik gekregen heb voor mijn verjaardag en bij deze wil ik ook nog iedereen heel erg bedanken voor de gezelligheid en natuurlijk ook voor al jullie lieve en leuke cadeaus. 

Ben jij ook al bijna jarig of moet je nog een tijdje wachten?

Veel Liefs,
Lies