dinsdag 6 januari 2015

Shoplog Arnhem met o.a. Primark en La Colombe

Vorige maand ging ik alweer voor de tweede keer naar Arnhem toe om te shoppen. Dit keer ging ik samen met mijn moeder en kon een bezoekje aan de Primark natuurlijk niet missen. Daarnaast zijn we nog even naar de Kruidvat en La Colombe geweest. Benieuwd naar wat ik allemaal gekocht heb? Kijk dan snel verder.......

Primark
De vorige keer was ik niet echt geslaagd voor vesten en truien, dus deze keer stond dat hoog op mijn lijstje. Als eerst kocht ik dit bruine vest waarvan ik later ook nog een zwarte van erbij heb gepakt. Deze staat helaas niet op de foto, want die had ik net aan gehad en zat in de was.

Prijs : €8,00
Voor diegene die de vorige shoplog hebben gezien klopt het inderdaad dat dit dezelfde schoenen zijn. Het gebeurt maar weinig dat ik schoenen vind waar ik zo op weg kan lopen en waar ik geen voetproblemen door krijg. Toen ik nog een paar zag liggen in mijn maat nam ik ze daarom gelijk weer mee.

Prijs : €18,00
Bij mijn speurtocht naar leuke en warme truien kwam ik deze tegen met een konijntje erop. Ik vond hem zo schattig! Ook was die nog eens in de aanbieding wat erg fijn is.

Prijs : €12,00
T-shirts kan ik eigenlijk nooit genoeg hebben en ik heb ook sowieso een zwak voor T-shirts met teksten erop.  

Prijs : €3,00 per stuk
De sokken die ik de vorige keer bij de Primark kocht vind ik zo lekker zitten en ze zijn ook nog eens erg schattig. Ik nam dit keer daarom weer twee setjes normale sokken mee met beren en mopshonden en daarnaast nog een paar lekkere thermo sokken.

Prijs : Thermo sokken - €3,00 per 2 paar // Normale sokken - €2,50 per 3 paar
Niet alleen de trui met het konijntje, maar ook deze met de kat erop kon ik niet weerstaan. De truien zitten erg lekker en zijn ook vrij warm.

Prijs : €12,00
De film Frozen heb ik inmiddels al heel vaak gezien en blijf hem geweldig vinden. Een pyjama met Olaf erop vond ik daarom zo leuk en deze moest ik gewoon meenemen. De broek hoort er officieel niet bij, maar die er wel bij hoorde was er niet meer in mijn maat.

Prijs : Broek - €8,00 // Shirt - €7,00
Niet alleen de pyjama met Olaf kocht ik, maar ook deze grappige met pinguïns erop. Bij deze was er gelukkig nog wel een bijpassende broek in mijn maat.

Prijs : broek - €7,00 // Shirt - €5,00
Nog een T-shirt die ik gekocht heb. Hierop staan allemaal kleine zwaluwen in verschillende kleuren. 

Prijs : €3,00
Kabeltruien vind ik altijd heel mooi. Ik hoop ze ook ooit zelf te kunnen maken, maar tot die tijd zal ik ze toch nog moeten kopen. Zo kocht ik ook deze mintgroene trui die ook nog eens lekker oversized is.

Prijs : €10,00
De vorige keer kocht ik allemaal bruine elastiekjes voor in het haar en dit keer besloot ik een aantal pastelkleurige mee te nemen. Ook kocht ik een baret met kabels en nog twee paar heerlijke handschoenen.

Prijs : Handschoenen - €1,50 per 2 paar // Baret - €2,50 // Elastieken - €1,50 per 50 stuks
De stretch spijkerbroeken van de Primark vind ik heerlijk zitten en daarom had ik ook een beetje spijt dat ik er de vorige keer maar twee had meegenomen. Dit keer nam ik er daarom nog weer drie mee een grijze, lichtblauwe en donkerblauwe.

Prijs : €8,00 per stuk
Het laatste wat ik kocht bij de Primark is deze lichtblauwe kabeltrui. Het is alleen wel een vrij strak model waardoor ik beter een maatje groter mee had kunnen nemen, maar als ik afval zal die hopelijk wat beter gaan zitten.

Prijs : €15,00
Kruidvat
Bij de Kruidvat heb ik maar heel weinig gekocht. Het enige wat er met mij mee naar buiten kwam was namelijk dit setje met Lip Smackers. Er zitten in totaal acht verschillende in met allemaal frisdrank smaken.

Prijs : €6,99
La Colombe
Bij La Colombe wou ik weer even naar wat wierook kijken, want ze hebben daar heel veel verschillende geuren. Een aantal ervan kende ik nog niet en die kon ik ook niet hier in Apeldoorn vinden. Ik heb daarom maar gelijk acht doosjes ingeslagen.

Prijs : €1,50 per doosje van 20 stuks

Voor nu heb ik voorlopig weer even genoeg geshopt. Al zou ik stiekem zo weer terug willen naar Arnhem. Ik vind het namelijk zo'n leuke stad om te winkelen en heel anders dan Apeldoorn. Niet dat ik Apeldoorn niet leuk vind, maar het is toch anders om buiten je woonplaats te shoppen en weer andere winkels te leren kennen.

Hebben jullie de laatste tijd nog iets leuks voor jezelf gekocht?

Veel Liefs,
Lies