vrijdag 13 februari 2015

Beauty.. for you.. scrub handschoenen

Zo'n 1 keer in de week vind ik het heerlijk om mijn huid te scrubben. Even alle dode huidcellen weghalen om vervolgens een heerlijke zachte en gladde huid te krijgen. Normaal doe ik dat altijd met een normale scrub, maar een tijd geleden kwam ik bij de Wibra deze Beauty..For You.. scrub handschoenen tegen. Zelf had ik dit nog nooit gebruikt, dus ik was er wel heel benieuwd naar. Ik nam ze daarom mee om uit te proberen en vandaag vertel ik wat ik er van vind.

De scrub handschoenen zitten in een simpel zakje. Toen ik ze kocht dat ik zelf dat er maar één inzat. Thuis aangekomen zag ik ineens dat er zelfs twee handschoenen inzitten. Zelf gebruik ik er maar één tegelijk, maar een tweede erbij hebben als back-up is natuurlijk wel erg fijn.

De handschoenen voelen stijf aan en ze leken mij ook wel heel erg klein. Gelukkig was dit niet het geval. Als je ze aandoet rekken ze namelijk prima mee en mijn handen paste er dan ook prima in. Ik kon niet wachten om het uit te gaan proberen, dus gelijk toen ik mij weer ging douchen probeerde ik ze uit. Al voelde het wel heel erg gek om een handschoen aan te trekken onder de douche.

Ik deed er flinke klodder douchegel op en begon mijn lichaam te scrubben. De douchegel schuimde enorm op de handschoen wat ik zelf altijd wel heel erg fijn vind. I love veel schuim en het liefste verander ik mezelf in een soort sneeuwpop ermee. Toen ik begon met scrubben merkte ik wel dat de handschoenen vrij grof zijn. Op bepaalde plekken zoals mijn armen en onderbenen voelde het dan ook niet prettig aan als ik wat meer druk zette scrubde. Zette ik iets minder druk, dan voelde het prima aan.

Na gebruik voelde mijn huid heel glad en zacht aan en dat is voor mij ook het belangrijkste. Ik heb daarom ook zeker geen spijt van mijn aankoop. Zijn er dan helemaal geen nadelen aan deze handschoenen? Ja een klein nadeel vind ik wel dat je moet zorgen dat je niet teveel druk zet doordat ze zo grof zijn. Zou je dit wel doen, dan verwacht ik dat je je huid zal beschadigen. Zolang je ze gewoon rustig gebruikt is er niets aan de hand en werken ze perfect. Daarnaast zag ik wel bij één van de handschoenen twee kleine gaatjes er inzitten. Nu weet ik niet of dit al zo was toen ik ze kocht, want ik zag het pas toen ik ze aan het gebruiken was. Tijdens het gebruik zijn de gaatjes overigens niet groter geworden, dus ik denk zelf dat deze er al inzaten. En waar je echt aan moet denken is dat je ze niet voor je gezicht gaat gebruiken, want daar zullen ze absoluut niet geschikt voor zijn.

Ik had het niet verwacht, maar ik ben echt tevreden over deze handschoenen. Scrub jij je lichaam ook graag, dan zou ik ze ook zeker aanraden om ze eens te proberen. Je moet er alleen wel echt aan denken dat je niet te fanatiek gaat scrubben.

De prijs voor deze twee Beauty.. for you.. scrub handschoenen is €0,50 en ze zijn te koop bij Wibra.

Heb jij wel eens scrub handschoenen gebruikt?

Veel Liefs,
Lies