maandag 9 februari 2015

My week in pictures - Week 6

De afgelopen week heb ik vrij weinig kunnen doen. Ik voelde mij namelijk niet zo heel erg lekker en heb daarom vooral thuis rustig aangedaan. Wel heb ik gelukkig een paar foto's gemaakt die ik vandaag met jullie wil delen. Het is namelijk weer tijd voor een My week in pictures en dit keer alweer van week 6.

Bloemkool ben ik echt gek op! Ik had er daarom één van de markt meegenomen. Ik eet er overigens nooit een sausje of jus bij.

Voor Floris bestelde ik via internet een proefzakje met nieuwe snoepjes van Felix. Helaas zijn ze alleen voor Floris veel te taai. Nu hij alweer bijna 18 jaar is kan hij dit soort dingen niet echt meer goed kauwen.

Doordat ik mij niet zo lekker voelde ging ik maar lekker op de bank hangen. Ik was niet alleen, want Max kwam mij gezelschap houden.

Slikken ging niet zo heel erg lekker doordat een klier in mijn keel helemaal opgezet en pijnlijk was. Ik had daardoor amper wat gegeten totdat ik midden in de nacht mij ineens bedacht dat ik nog wel eens biscuitjespap kon proberen. 

Ik besloot maar weer eens mijn spirituele mandala boek tevoorschijn te halen zodat ik toch iets te doen had. Ik vind dit sowieso heel erg fijn om te doen, want ik raak er helemaal ontspannen door. Zeker als ik daarnaast ook nog op YouTube een meditatie of ASMR filmpje opzoek en die onder het kleuren luister.

Een lekkere tompouce! Mijn moeder en ik hadden daar beide zin in, dus ik besloot ze maar gewoon mee te nemen toen wij boodschappen deden.

Eindelijk heb ik ook een Instagram account aangemaakt! Er staat nog niet zo heel veel op, maarja het is een begin haha. Mocht je mij willen volgen, dan is mijn naam daar BYED_Lies.

Bij de Wibra kwam ik deze handige notitieblokjes tegen voor To Do lijstjes. Ik maakte ze tot nu toe telkens zelf in een notitieboekje, maar het is natuurlijk veel handiger als je ze al kant-en-klaar hebt.

Eindelijk kwam gisteren dan de winactie online die ik vorige maand al beloofd had. Wil je graag meedoen, dan kan op de volgende link : Winactie - Win een pakketje met verschillende items

Een beetje sfeer brengen op de tafel hier thuis. Ik kocht zelf twee waxinelichthouders met de tekst : a little thing called love. Ook mijn moeder kocht er twee waarvan er hier één bij staat.

Dit was alweer mijn week. Inmiddels ben ik gelukkig alweer wat opgeknapt en is ook de dikke klier in mijn nek bijna helemaal weg. De aankomende week heb ik eigenlijk nog niet echt plannen. Al denk ik wel dat ik even lekker een filmavondje met mijn moeder samen ga houden. Dat wilden wij de afgelopen week al doen, maar toen is het er eigenlijk niet van gekomen.

Heb jij voor deze week al iets leuks op de planning staan?

Veel Liefs,
Lies