donderdag 26 februari 2015

Tag: Common White Girl

Vandaag heb ik weer eens tag voor jullie ingevuld die ik al een hele tijd geleden eens een keer tegen ben gekomen. De naam vind ik alleen wel wat vreemd, want deze tag heet Common White Girl. Toch vond ik de vragen leuk genoeg om ze beantwoorden. Ben je daarom benieuwd naar hoe vaak ik mijn nagels lak en of ik stiekem een shopaholic ben? Lees dan snel verder om dat te weten te komen.

Je favoriete Starbucks drankje
Ik heb eigenlijk nog maar één keer wat bij Starbucks gedronken, want hier in Apeldoorn zit die helaas niet. Ik weet alleen niet precies de naam meer van de koffie die ik toen had, maar er zat in ieder geval karamel in.

Hoe lang duurt het voordat je klaar ben in de ochtend?
Dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb haha. Ik ben namelijk toch wel iemand die vaak op het laatste moment haar bed uitkomt. Als ik echt ergens heen moet heb ik gelukkig alles altijd al de dag van tevoren klaar gelegd en kan ik binnen 15 tot 20 minuten helemaal klaarstaan om te gaan.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Ik maak eigenlijk niet zo heel erg veel selfies. Als ik eens  per week twee a drie weken een selfie maak is het veel.
Hoeveel Instagram followers en foto’s heb je?
Haha ik heb nog maar net een account aangemaakt op Instagram! Op dit moment zit ik aan de 27 volgers en heb ik 12 foto's geplaatst. Mocht je mij overigens willen volgen, dan ben ik te vinden onder de naam byed_lies.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Zover ik mij kan herinneren heb ik dat nooit hardop gezegd. Al ben ik ook niet het type die dat soort afkortingen op internet snel zal gebruiken.

Draag je wel eens kledingstukken vaker dan 1 keer? 
Jep dat doe ik zeker wel. Vooral bij broeken gebeurt het heel vaak dat ik de volgende dag gewoon weer dezelfde broek aantrek. 

Ben je een racist?
Nee, asboluut niet! Bij mij denken veel mensen ook dat ik een buitenlandse afkomst heb en het is dan ook wel eens gebeurt dat ik uitgescholden ben op straat. Zelf vind ik dat altijd zo erg en dan niet omdat ze het bij mij doen, maar ik snap gewoon niet waarom iemand dat zou doen en wat ze er aan hebben.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Ik denk dat ik op dit moment dan toch nog voor Twitter ga. Tumblr heb ik helemaal niet en Instagram heb ik net pas een account voor aangemaakt. Al vind ik Instagram zeker wel heel erg leuk, maar moet gewoon nog even alles een beetje uitzoeken.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Het grootste deel ben ik toch wel met mijn blog bezig. Daarnaast ben ik ook elke dag wel even creatief bezig en kijk ik veel films en op dit moment ook series.
Wie zijn je favoriete YouTubers?
Dit vind ik wel een hele moeilijke. Ik ga dan maar uit van diegene waar ik momenteel de meeste filmpjes van kijk en dat zijn VeraCamilla, Furtjuh en EnzoKnol.

Hoe vaak doe je je nagels?
Dat ligt eraan wat voor soort nagellak ik gebruik. Als ik gewoon normale nagellak gebruik, dan is het wel 2 a 3 keer per week, maar gebruik ik het met een gel top en base coat hoeft het maar 1 keer in de week.

Ben je een shopaholic? 
Ik ben bang dat ik hier toch wel volmondig ja op moet zeggen haha. Al shop ik wel alleen als ik ook echt weet dat ik het kan qua geld. 

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Volgens mij heb ik die film maar één keer gezien. Ik vond het wel een leuk film, maar ik kijk eigenlijk niet zo heel erg snel een film een tweede keer.

Heb je veel kleren?
Als ik in mijn kast kijk heb ik denk ik zeker wel veel kleding. Het is alleen niet allemaal kleding wat ik ook echt aankan. Ik ben door de tijd zo gaan schommelen met mijn gewicht dat er kleding ligt in allerlei verschillende maten.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Als ik er aan denk wel, maar dat gebeurt niet vaak haha. Meestal kom ik erachter dat ik nog geen foto heb gemaakt als ik al een hap heb genomen.
Draag je elke dag make-up?
Nee zeker niet. Ik vind het leuk om met make-up bezig te zijn, maar zou het helaas ook niet elke dag kunnen gebruiken. Vooral mijn ogen zijn heel erg gevoelig. Als ik daar elke dag mijn make-up af zou moeten halen, dan loop ik na 2 a 3 dagen met knalrode en dikke oogleden rond. Gelukkig is het wel zo dat ik ook niet iemand ben die het een probleem vind om zonder make-up de deur uit te gaan.

Hoe stijl je meestal je haar?
Mijn haar heb ik eigenlijk nog nooit gestijld. Ik haal gewoon de borstel er doorheen en dan vind ik het vaak al prima.

Zie je er altijd “presenteerbaar” uit?
Haha nee zeker niet! Vooral op de dagen dat ik nergens heen hoef vind ik het heerlijk om ook weinig aan mijn uiterlijk te doen. Dan borstel ik alleen even mijn haar en loop ik de hele dag in een trainingsbroek, t-shirt en pantoffels rond.

Dit waren alweer als mijn antwoorden op de Common White Girl tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en wie weet ook weer iets meer over mij te weten zijn gekomen. Ik vond het in ieder geval weer erg leuk om alle vragen te beantwoorden. Mocht je deze tag nog niet gedaan hebben, dan ben je natuurlijk vrij om hem over te nemen en dan ben ik ook heel erg benieuwd naar jouw antwoorden!

Veel Liefs,
Lies