vrijdag 20 februari 2015

What's in my bag (The Uncensored Version)

De laatste keer dat ik een What's in my bag deed is alweer heel erg lang geleden. Sterker nog het was zelfs aan het begin van het bloggen. Nu ik mijn tas weer eens besloot uit te ruimen leek het mij wel leuk om jullie dan gelijk weer een kijkje erin te geven. Tijdens het opruimen kwam ik zelfs nog verrassingen tegen, dus vandaar The Uncensored Version waar ik echt alles laat zien wat ik tegenkwam. Kijk snel verder.

In het vakje aan de flap van mijn tas zat niet zo heel erg veel. Ik vond daarin alleen mijn fietssleutel waar een muntje aan hangt voor een winkelkarretje en het pasje voor de fietsenstallingen hier in Apeldoorn. Daarnaast een kleine nagelvijl en nog twee buskaartjes van dat mijn moeder en ik met de bus de stad in zijn geweest.

Het vakje voorin mijn tas vond toch al veel meer spulletjes. Een handgel, Pakje zakdoeken, Twee parfums (Musk en No.1), Anta Flu keelsnoepjes, Vaseline lipbalsem, weer twee buskaartjes van de keer ervoor dat we naar de stad gingen, Een haarelastiekje, twee zegeltjes waarvan ik niet zou weten waar ze voor zijn en zelfs nog de bon van De Primark van begin december.

Het vakje achter in mijn tas zat ook niet zo heel erg veel in. Of tenminste ik vraag mij af waarom ik er drie maandverbandjes in heb zitten. Al zie je op deze manier wel hoe vaak Libresse haar verpakkingen veranderd, want ze zijn hebben allemaal een andere verpakking haha. Daarnaast een beschermengel muntje die ik al eens van mijn moeder heb gekregen en nog een klein doosje met een mini rozenkrans erin die ik heel wat jaren geleden van mijn oma heb gekregen.

Dan is het hoofdvak aan de buurt waar echt ontzettend veel inzat, want hierna volgen er nog twee foto's. Als eerst een rood mapje waar ik pasjes in heb zitten die ik niet zo heel vaak gebruik. Een klein zwart tasje waar wat kleingeld inzit die ik eigenlijk alleen gebruik voor als ik ergens naar de wc moet en je daar voor moet betalen. Dan nog een geliefd notitieboekje met natuurlijk ook een pen erbij en nog een Winnie The Pooh potlood. Hoe die in mijn tas is gekomen weet ik niet haha. Ik vond zelfs nog een heel nieuw doosje Smint. Het gele dingetje boven in een opvouwbaar tasje die je kan hergebruiken van de Zeeman en onderin het grijze dingetje is een spiegeltje met een borstel erin.

Natuurlijk mijn portemonnee en het is dezelfde als die ik weggeef in de winactie alleen dan een andere kleur. Daarnaast een pakje sigaretten voor mijn moeder en mij als we onderweg zijn. Jep het helemaal stoppen met roken is helaas nog niet gelukt. Ook heb ik standaard een zonnebril bij mij en een paar handschoenen. Ik ben het type die altijd haar handschoenen vergeet en er dan op de fiets pas achterkomt, dus deze zitten nu standaard in mijn tas.

En dan komen we hier aan bij mijn zeer zeldzame en unieke bonnetjes en zakdoeken verzameling. Toen ik dit zag schaamde ik mij toch wel heel erg haha. Al deze bonnetjes en zakdoekjes heb ik onder uit het grote vak gevist en er zitten zelfs bonnen van begin december tussen. Ik denk dat ik mezelf maar iets vaker een reminder moet geven om mijn tas uit te ruimen. Dit hoopje is trouwens nu wel regelrecht de vuilnisbak ingegaan op het AH zegeltje na, want daar kan ik nu misschien nog snel iemand blij mee maken.

Dit was alles wat ik in mijn tas gevonden heb. Door alle bonnetjes en zakdoekjes weg te gooien is er toch ineens behoorlijk wat ruimte erbij gekomen in mijn tas. Wat mij opviel met de vorige keer is dat ik totaal geen make-up meer meeneem in mijn tas. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om een kijkje in mijn tas te krijgen.

Hebben jullie wel eens zo schandalig veel bonnetjes en zakdoekjes in je tas gevonden?

Veel Liefs,
Lies