woensdag 4 maart 2015

3x Ciaté Paint Pots nagellak

Al een hele tijd was ik benieuwd naar de Ciaté Paint Pots. Het enige wat mij toch een beetje tegenhield waren de prijzen. Was was ik dan ook blij dat ik een aantal hele mooie kleurtjes tegenkwam bij Dirx Drogist, en later ook bij Big Bazar, voor een nog mooier prijsje. Inmiddels heb ik dan ook een aantal Ciaté Paint Pots in mijn bezit waarvan ik er vandaag drie laat zien.

Nu de lente eraan komt, en hopelijk ook het mooiere weer, koos ik voor een aantal vrolijke kleurtjes nagellak die daar perfect bij zouden passen. Van links naar rechts zijn het de kleuren : Loop The Loop,  Holiday Blues en Apple and Custard. De swatch foto's heb ik allemaal in zonlicht genomen dit keer. Op die manier kwamen de kleuren het beste tot hun recht met hoe ze er in het echt uitzien.

Loop The Loop
Loop The Loop is een wat fellere pastel gele kleur met een crème finish. De kleur brengt gelijk een beetje de zon op je nagels. De dekking is zoals bij veel van dit soort kleuren niet perfect. Je zal daarom toch wel drie lagen moeten aanbrengen.

Holiday Blues
Holiday Blues is een felblauwe kleur met ook weer een crème finish. Veranderde de vorige kleur je nagels in zonnetjes, dan veranderd deze je nagels in de mooie, helderblauwe lucht. De dekking van deze kleur is prima, want na twee lagen dekt die perfect.

Apple and Custard
De zon, een blauwe lucht en natuurlijk hoort daar ook nog mooi groen gras bij. Oké nu is dit niet helemaal een graskleur, maar Apple and Custard is eerder een lichtgroene kleur die ook weer naar een pasteltint neigt met een crème finish. Ook bij deze dekt die weer prima na twee lagen.

Ik ben heel erg blij dat ik eindelijk mijn eerste Ciaté nagellak geprobeerd heb. Ze zijn erg fijn in gebruik en de kleuren vind ik ook prachtig. Het kwastje die deze nagellak heeft ben ik ook zeer tevreden over. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld het kwastje van Catrice is die wel een stuk smaller, maar ik vind ze om eerlijk te zijn wel fijner in gebruik. De houdbaarheid van de nagellak is voor mij hetzelfde als bij andere nagellak. Ze blijven namelijk zo'n 2 a 3 dagen goed op de nagels zitten zonder te chippen en met een base coat eroverheen.

Deze kleuren van de Ciaté Paint Pots kocht ik bij Big Bazar voor €3,99 per stuk.

Heb jij al eens een nagellak van Ciaté gebruikt en wat vind jij van deze kleuren?

Veel Liefs,
Lies