dinsdag 10 maart 2015

Opgemaakte producten! - Januari & februari

De afgelopen twee maanden heb ik toch weer aardig wat producten opgemaakt. Vandaag heb ik daarom na een lange tijd weer eens een opgemaakt artikel. Benieuwd naar wat ik allemaal op heb gemaakt en of ik deze producten weer opnieuw zou kopen? Lees dan snel verder.

Als eerst wat producten voor de tandverzorging. Namelijk de Colgate Maximum Cavity Protection tandpasta en twee flessen Kruidvat mondwater zonder Alcohol.

Zou ik het opnieuw kopen? 
Van het mondwater zegt het denk ik al genoeg dat ik twee flessen op heb gemaakt. Dit namelijk het mondwater wat ik altijd gebruik en sowieso weer opnieuw koop. De tandpasta heb ik ook verder niks op aan te merken. Een prima tandpasta die ik zeker wel weer zou kopen.

Ook maakte ik een tube hydraterende creme van Cetaphil op die al er al een tijdje lag met alleen nog een restje erin. Daarnaast een fles Micellair Water van Nivea.

Zou ik het opnieuw kopen?
De Cetaphil hydraterende creme heb ik al eens opnieuw gekocht. Het is een hele fijne creme voor als je huidproblemen hebt zoals rosacea, psoriasis of eczeem. Zelf heb ik dit niet, maar wel een hele gevoelige huid. Ook hiervoor is die perfect en daarom zou ik hem zeker wel weer eens kopen in de toekomst. Het Micellair Water van Nivea ben ik helemaal fan van en deze heb ik dan ook inmiddels alweer opnieuw gekocht.

Ik maakte ook eindelijk weer een lippenbalsem op en die is van Essence uit de TE Me And My Ice Cream. Deze heeft alweer een hele tijd geleden in de winkels gelegen. Daarnaast maakte ik ook een Eyebrow Filler gel van Catrice op.

Zou ik het opnieuw kopen?
De Essence lippenbalsem is helaas een limited edition product geweest waardoor ik hem niet opnieuw kan kopen. Zouden ze weer iets soortgelijks uitbrengen, dan zou ik hem zeker kopen. Hij was namelijk erg fijn en rook ook nog eens heerlijk naar caramel. De Eyebrow Filler gel heb ik nog een back-up van liggen. Als die op is ga ik hem zeker weer kopen.

Een zeeppompje van Hegron in de geur orchidee ging hier ook op in huis. Deze wordt natuurlijk wel door meerdere mensen gebruikt, maar vond toch wel dat die erbij mocht staan. Ook maakte ik een flacon  Dove Hair Therapy op. Het is eigenlijk een conditioner, maar ik gebruikte hem als haarmasker.

Zou ik het opnieuw kopen?
Het Hegron zeeppompje wil ik zeker weer opnieuw gaan kopen. Hij heeft een hele lekkere geur en droogt mijn handen ook niet uit. Iets wat ik wel vaak heb bij andere zeeppompjes. De conditioner van Dove vond ik niet slecht, maar hij kan niet tippen aan mijn favoriet van Andrélon. Ik zou daarom toch sneller die van Andrélon weer kopen.

Er gingen maar liefst drie deorollers van Nivea op. Ook al moet ik erbij vertellen dat ze niet allemaal meer helemaal vol zaten. Het zijn de Calm & Care, Invisible for black and white en Stress Protect. 

Zou ik het opnieuw kopen?
Alle drie de rollers vond ik prima. Ze deden wat ze beloofden en roken ook allemaal erg fris. Alleen als ik kijk naar welke ik het snelst weer opnieuw zou kopen, dan is dat de Calm & Care. Deze is namelijk speciaal voor als je je oksels geschoren hebt. Normaal kan ik nooit na het scheren deodorant gebruiken, maar deze is zo zacht en kalmerend voor de huid dat het wel kan.

Wattenschijven gaan er bij mij normaal wel vrij veel doorheen, maar dit keer heb ik maar één verpakking opgemaakt. Het zijn de Cotton Sensitive Maxi wattenschijven van Kruidvat. Het product ernaast heb ik niet opgemaakt, maar gooi ik wel weg. Het is de Essence My Skin 4in1 cleansing cream. Waarom ik hem weggooi is omdat die er absoluut niet fris meer uitzag. De substantie was heel dik geworden en er kwam ook een soort van olie uit.

Zou ik het opnieuw kopen?
De wattenschijven zijn een grote favoriet van mij. Vooral ook doordat het de sensitive variant is en dat erg fijn is met mijn gevoelige huid. Deze koop ik dan ook sowieso telkens weer opnieuw. De Essence 4in1 cleansing cream weet ik eigenlijk niet eens van of die nog te koop is. Zelf vond ik hem in ieder geval niet fijn en zou hem dan ook niet opnieuw kopen. 

En dan alweer de laatste twee producten die ik op heb gemaakt. Het is de Sweet Lemon hand cleanse gel van The Body Shop en daarnaast een mini Share Beauty parfum van de Wibra.

Zou ik het opnieuw kopen?
Helaas zijn beide producten al niet meer te koop. Van de handgel heb je volgens mij wel andere geuren. Daar wil ik dan nog wel eens naar gaan kijken in de hoop dat die deze lekkere Sweet Lemon geur kunnen overtreffen. Mocht de parfum ooit nog weer terugkomen bij de Wibra, dan zou ik die ook zeker weer kopen. De geur is heel erg lekker en zo'n kleine flacon is ook nog eens makkelijk in je handtas mee te nemen.

Dit waren alweer alle producten die ik de afgelopen twee maanden heb opgemaakt. Ik hoop ook dat jullie het leuk vonden om weer eens een opgemaakt artikel te lezen. Mijn mandje is nu in ieder geval weer leeg en hopelijk komen daar de aankomende twee maanden weer nieuwe opgemaakte producten in.

Heb jij al eens een product gehad waarvan je baalde dat die op was omdat die niet meer te koop was?

Veel Liefs
Lies