zaterdag 7 maart 2015

Random Favorites - Februari

De tijd vliegt voorbij, want inmiddels beginnen we alweer aan de derde maand van dit jaar. De maand waarin hopelijk het zonnetje zich weer iets vaker laat zien en waarin de bloemetjes allemaal weer mooi gaan bloeien. Voor nu gaan we alleen nog even terug naar februari, want het is tijd voor mijn random favorites van die maand. Kijken jullie mee?

Miss Sporty peel off base coat
Dat deze bij mijn favorieten staat is denk ik niet heel verrassend. Ik ben gek op glitter nagellak, maar het eraf halen vind ik toch weer minder. De vorige peel off bace coat die ik probeerde van Essence was helaas geen succes, maar toch wekte deze van Miss Sporty mijn nieuwsgierigheid. Sindsdien heb ik hem al vaak gebruikt, want hij is zo fijn! (Klik hier voor de review)

KitKat Chunky Peanut Butter
Het enige ongezonde wat er dit keer tussen mijn favorieten staat is de KitKat Chunky Peanut Butter. Al een hele tijd geleden had ik er al eens één bij Jamin gekocht en die vond ik heerlijk. Wat was ik dan ook blij dat ze nu ook bij Action verkocht worden. De afgelopen maand zijn er dan ook best wel een aantal van deze repen doorheen gegaan.

Beauty.. for you.. scrub handschoenen
Ik had zelf nog nooit scrub handschoenen gebruikt tot vorige maand. Wat is dat fijn! Ik heb ze dan ook elke week wel zo'n 1 a 2 keer gebruikt tijdens het douchen en mijn huid voelt daarna zo fijn aan. (Klik hier voor de review)

Divergent Inwijding - Veronica Roth
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit boek niet vorige maand heb uitgelezen. Ik ben nu namelijk net het laatste hoofdstuk aan het uitlezen. Toch valt die al zeker wel onder mijn favorieten, want wat is dit een geweldig boek! Vorige maand kon ik ook telkens bijna niet wachten om naar bed te gaan zodat ik weer een stukje verder kon lezen. 

Kneipp Crème Douche Vijgenmelk - Arganolie
Een product wat ik weer herontdekt heb is deze douchegel van Kneipp. De laatste weken is mijn droge huid toch wel op het toppunt en doordat dit een crème douchegel is, is die daar heel fijn voor. Zo'n 1,5 jaar geleden schreef ik er ook al eens een review over en ik blijf het dan ook een fijne douchegel vinden. (Klik hier voor de review)

Catrice Allround Coverstick
Vorige maand was er weer een assortiment update van Catrice. Zo kwam o.a. deze Allround Coverstick nieuw in het assortiment. Nu ben ik niet bepaald fan van concealer sticks, maar deze was ik toch wel benieuwd naar. Wat was ik blij dat ik hem meegenomen had en hij verdient dan ook zeker een plekje tussen mijn favorieten. (Klik hier voor de review)

Amance Classique eau de toilette
De parfum die ik het meeste heb gedragen de afgelopen maand is toch wel deze van Amance. Ik heb deze vorig jaar voor Kerst gekregen van mijn moeder en het is zo'n lekkere warme en ook rustige geur. (Klik hier voor de review)

Uil Floortje
Niet perse mijn eigen creatie is hiervan favoriet. Ook al vind ik hem stiekem wel leuk geworden. Het gaat mij alleen meer om het patroon wat ik hier als favoriet heb. Uil Floortje is namelijk heel erg leuk om te maken. Al zijn de pootjes wel vrij pittig. Het is overigens een kooppatroon van Stip & Haak.

3x Catrice Ultimate Nail Lacquer nagellak
Dan ook nog drie kleuren nagellak van Catrice die zeker een favoriet waren. Alle drie de kleuren vind ik er zo mooi uitzien en ze zijn ook nog eens perfect voor als de lente eraan komt. Twee van deze kleuren zijn nieuw aan het assortiment toegevoegd. (Klik hier voor de swatches)

The Vampire Diaries
Ik keek de laatste tijd amper nog series tot ik vorige maand The Vampire Diaries een kans gaf. Inmiddels zijn mijn moeder en ik eigenlijk wel verslaafd te noemen. We zitten namelijk alweer aan het begin van seizoen 5. Deze serie mag daarom dan ook zeker niet ontbreken tussen mijn favorieten.

Dit waren alweer mijn favorieten van de maand februari. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Inmiddels kan ik niet wachten om voor deze maand weer allemaal fijne favorieten te ontdekken. Deze zien jullie dan ook weer volgende maand in een nieuwe Random Favorites artikel.

Nu mijn moeder en ik alweer bijna alle afleveringen van The Vampire Diaries hebben gekeken ben ik wel heel erg benieuwd. Welke serie zou jij ons zeker aanraden om hierna te kijken?

Veel Liefs,
Lies