woensdag 16 mei 2012

Catrice Limited Edition - Revoltaire

Hier een swatch van de nieuwe Limited Edition van Catrice. De lijn heeft de naam Revoltaire.

Ik vind het zelf wel hele leuke kleurtjes die er deze keer in de Limited Edition zitten. Vandaar dat ik ze ook alle 5 gekocht heb, want toen ik voor het schap stond kon ik er echt geen keuze uit maken.

Deze lijn bestaat uit de volgende 5 kleuren :

C01 - Innocent Toxic
C02 - Attracting Camouflage
C03 - Colour Bomb
C04 - Colour of Honor
C05 - Mission Lilac
Hier de Swatches :

C01 - Innocent Toxic
C02 - Attracting Camouflage
C03 - Colour Bomb
C04 - Colour of Honor
C05 Mission Lilac
Dit waren de Swatches van de Catrice Limited Edition Revoltaire. Ik vind het zelf echt hele leuke kleurtjes en een favoriet zou ik zo dus ook niet kunnen zeggen.

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies