maandag 14 mei 2012

Beauty Shoplog

Vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie. Het is alleen wel een beetje kort op mijn vorige, maar dat komt doordat ik de producten van de vorige keer al ruim een week in huis had voordat ik er een shoplog van maakte. Dit keer zijn het allemaal Essence producten die ik gekocht heb en 1 product van Kruidvat eigen merk.
Om te beginnen heb ik van Essence een Cooling eye roll-on gekocht. Dit is van de My skin lijn.Het belooft dat het de huid rondom je ogen koelt, hydrateert en tekenen van moeheid tegengaat. Ik ben er dus wel heel erg benieuwd naar of het ook echt zal werken.
Prijs : €2,49 voor 15 ml.
De volgende 2 producten die ik gekocht heb van Essence zijn uit de Pure skin lijn. Dat zijn de purifying nose strips en de face strips. Deze 2 producten had ik zelf nog niet eerder gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik altijd die van Nivea Visage gebruik en daardoor ook eigenlijk nooit verder kijk naar andere merken. Nu ik deze ontdekt heb ben ik wel heel nieuwschierig geworden of ze net zo goed zullen werken als die van Nivea. Zo ja dan zou ik heel blij zijn, want ze zijn toch een stuk goedkoper dan die van Nivea.
Prijs : €1,69 per stuk en elke verpakking bevat 3 strips.
Dan heb ik ook nog 2 nieuwe nagellakjes van Essence gekocht. De paarse is : 87 Passion for fassion en de gele is : 95 Wanna be your sunshine. Van deze 2 kleuren ga je er sowieso 1 terug zien in mijn Nails of the Week.
Prijs : €1,29 per stuk

Dit is de Stay all day make up van Essence. Ik hoop zelf dat ik de goede kleur heb meegenomen, want ik zat enorm te twijfelen tussen de 2 kleuren. Ook hier ben ik heel er benieuwd naar, want er staat op dat het 16 uur blijft zitten.

Prijs : €3,79 voor 30ml

Het laatste wat ik gekocht heb zijn de Cottin Sensitive maxi wattenschijven van Kruidvat. Ik heb een hele gevoelige huid waardoor mij dit wel heel fijn lijkt. Ik heb er ook al 1 uit de verpakking gehaald en ze voelen echt heel erg zacht aan. Ik heb dus goede hoop dat deze wattenschijven mij wel gaan bevallen.
Prijs : €1,09 voor 45 wattenschijven.


Dit was mijn shoplog alweer en ook van deze producten zullen met de tijd wat reviews komen. 
Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies