zondag 13 mei 2012

MFS : Capri-Sun


Vandaag weer een nieuw item : My Favorite Things. In dit item geef ik jullie een kijkje in wat mijn favoriete dingen zijn op dat moment of de dingen die ik misschien al heel lang als favoriet heb. In dit item kan dus van alles voorbij komen en leren jullie mij ook een klein beetje kennen op een leuke manier. Om toch een idee te geven hier wat voorbeelden : Mijn favoriete tijdschrift, Favoriete eten, Favoriete snoep, Favoriete verzorgingsproducten, Favoriete drinken enz...

Mijn eerste Favorite stuff is Capri-Sun drinken. Hier ben ik gewoon helemaal verslaafd  aan. Tot nu toe heb ik ook eigenlijk nog geen smaak ontdekt die ik niet lekker vond. Al is denk ik de Safari Fruits toch wel mijn favoriete smaak op dit moment. Alleen jammer genoeg ben ik de nieuwste smaak nog niet tegengekomen dat is Red Fruits. Die hoop ik dus ook wel snel tegen te komen, want ben wel heel erg benieuwd hoe die smaakt.

Helaas kan ik jullie hier niet de exacte prijs van geven. Ik haal ze namelijk vaak in de aanbieding bij de supermarkt of ik haal ze hier bij de turkse winkel bij mij in de buurt. Ik maak nu dus maar even een ruime schatting dat ze per 10 pakjes van 200 ml zo tussen de €2,00 a €3,50. Ik hoop dat ik hiermee een goede schatting maak zo niet verbeter me dan gerust.

Wat vinden jullie van het drinken van Capri-Sun? Hebben jullie een favoriete smaak?

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies