zondag 1 juli 2012

TAG : Let's get very personal

Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie en deze heet : Let's get very personal. Zoals jullie weten vind ik een TAG erg leuk om in te vullen. Mochten jullie weer iets meer over mij  te weten willen komen, dan zou ik zeker even verder lezen. Wees alleen gewaarschuwd dat het niet voor niets Let's get very personal heet haha.

* Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja hoor ik zit er helemaal klaar voor. Dus kom maar op!!
* Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dat was eigenlijk van de week nog. Ik ga verder niet in details treden haha. Het was in ieder geval wel iets wat mij echt gebroken heeft.
* Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb altijd wel zin in zuurkool met spek en een braadworst/speklap. Daar zou ik nu dus ook wel zin in hebben ook al is momenteel behoorlijk warm weer.
* Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Ik denk dat dat dan mijn beide ouders zouden zijn, dus dat mijn vader ook weer even bij me Ma en mij zou zijn.
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Er staat niet bij of het mijn eigen kinderen moeten zijn. Ik ga dan voor liever 10 kinderen hebben. Wij hebben in het verleden namelijk internaat jongeren in huis opgevangen en dat zou ik zo weer doen. 
Wat hoor je op het moment van schrijven?
Euhm de televisie en daar heb ik Teennick op staan haha. Daar is op dit moment Degrassi : The next generation op.
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Jep want ik heb een 2-persoons bed en mijn slaapkamer is niet al te groot. Ik heb hem daarom in een hoek geschoven zodat die tegen 2 muren aan staat.
Waar denk je op dit moment aan?
Aan de antwoorden die ik ga geven op deze vragenlijst.
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik zal wel altijd voor mijn vrienden klaarstaan. Alleen ben ik eerlijk in dat als ik zelf niet lekker in mijn vel zit, dat ik dan ook wel eerst aan mezelf zal denken. Je kan een ander niet helpen als je zelf ook niet lekker in je vel zit vind ik.
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik huil eigenlijk nooit als er anderen bij zijn, maar denk dat het dan toch mijn Ma geweest zal zijn die het als laatste gezien zou hebben.
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik word dan altijd heel hyper. Nagels bijten doe ik op zo'n moment niet, maar wel velletjes bij mijn nagels wegbijten of eraf pulken.
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Dit vind ik wel een moeilijke vraag. Sommige mensen vind ik altijd wel leuk, maar er is ook veel waar ik me aan kan irriteren bij andere mensen. 
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik begrijp mezelf vaak nog niet volledig. Ik denk dus ook niet dat er een ander zal zijn die mij wel volledig begrijpt.
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik heb altijd wel een reden om te lachen. Een slechte eigenschap van mij is ook, dat hoe rot ik me ook voel, dat ik altijd zal blijven lachen.
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Jep dat is mij heel vaak verteld. Helaas was het achteraf altijd gelogen.
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk wel dat het mij gelukkiger zou maken. De leuke dingen nog een keer overdoen en de verkeerde dingen proberen over te doen met het verstand wat je had nadat je erachter kwam dat je iets verkeerd deed.
Vertel jij je ouders alles?
Ik vertel me Ma wel heel erg veel en eerder vertelde ik mijn Pa ook eigenlijk heel veel. Alleen vertel ik niet altijd alles. Sommige dingen wil je gewoon liever voor jezelf houden.
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik zou het dan niet mogen uitmaken. Ik rook namelijk zelf ook. Ik wil er wel ooit mee stoppen, want het is gewoon troep en heel erg ongezond. Ik heb alleen toendertijd moeten kiezen met eerst heel wat afvallen of stoppen met roken, want die 2 dingen tegelijk doen gaat niet werken. Ik heb toen eerst voor het afvallen gekozen, omdat ik gewoon zeer ernstig overgewicht had. De strijd met het afvallen ben ik nu nog steeds mee bezig en ik hoop in de toekomst me ook bezig te kunnen gaan houden met het stoppen met roken.
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ik ben bang van wel, maar ik hoop het natuurlijk niet.
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ik denk eigenlijk niemand. Ik was meer bezig met mezelf om mij weer beter in mijn vel te laten voelen en heb me daarom ook niet echt bezig gehouden met een relatie.
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Dat is zeker het hier en nu. Het verleden kan je niks meer aan veranderen, dus zie niet het nu om mij daar teveel mee bezig te houden. Je weet ook niet wat de toekomst je zal brengen, want die kan elke dag veranderen door een keuze die je nu maakt. Daarom hou ik me liever bezig met het nu. Al heb ik wel een angst over de toekomst en dat is dat ik op een dag al mijn dierbare mensen zal kwijtraken en ik er dan helemaal alleen voor zou komen te staan.
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik probeer altijd rond de 8 uur per nacht te slapen. Alleen 99% van de keren lukt dat niet en dan slaap ik echt veel  te kort. Hier probeer ik steeds aan te werken dat ik toch meer slaap. Dat is alleen best moeilijk, want ik heb al vanaf kinds af aan een slaapprobleem. 1 verandering in mijn dagritme en ook mijn slaapritme is weer helemaal weg.
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Als ik eerlijk ben denk ik niet dat ik iemand ben waarmee je makkelijk om kan gaan. Ik ben toch iemand die erg verlegen is. Ook denk ik dat het heel moeilijk is voor mensen om met mijn paniekaanvallen en straatvrees om te gaan.
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee absoluut niet. Dat waren juist mensen die heel dicht bij mij staan, dus die zou ik echt nooit haten.
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Light Chocolademelk.
Welk soort bed heb jij?
Ik heb een 2 persoons bed die redelijk laag is. Het bed is gewoon helemaal plat, dus zit ook geen hoofdeind of voeteneind aan. Eromheen zit een brede licht houten rand.
Hou je van de regen of haat je het?
Regen haat  ik niet. Soms vind ik het zelfs wel lekker om even in de regen te zijn. Als het bijvoorbeeld heel warm is geweest die dag.
Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Dat zal ik zeker wel gedaan hebben. Ik zou alleen zo snel niet iets weten waarvan ik gezegd heb het nooit te doen, maar het wel te hebben gedaan.
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk dat mensen mij toch meer als een pessimist zien. Ik kan namelijk heel erg negatief over dingen denken. Zoals bijvoorbeeld altijd van het ergste uitgaan en me erge zorgen maken over dingen. Achteraf blijkt dat dan helemaal niet nodig geweest te zijn.
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Dat zijn de jongeren geweest die ik begeleid op het leerlingenvervoer. Daar zit ik elke doordeweekse dag mee in het busje.
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik weet dat ik met me Ma naar een film ben geweest. Alleen het erge is dat ik niet meer zou weten welke film dat was. Het is namelijk al heel wat jaren geleden dat ik naar de bioscoop ben geweest.
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Jep en ook wel meer dan 1 persoon.
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Ik denk niet dat ik een feest zou geven. Ik ben dan meer iemand van een paar personen uitnodigen en een gezellige avond hebben.
Heb je spijt van je vorige relatie?
Als ik heel eerlijk ben dan heb ik hele erge spijt van die relatie. Mijn laatste relatie is 1 van de grootste oorzaken geweest van mijn angststoornis. 
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Dan zeker bij een concert. Ik ben bijvoorbeeld al vanaf mijn 10e helemaal fan van Boyzone en daar zou ik dolgraag ooit nog een concert van willen zien en het lijkt me wel heel mooi om eens een concert van Marco Borsato bij te wonen.
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Haha leuke vraag. Ik denk het wel, want ik val altijd voor de verkeerde jongens.
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee dat heb ik nooit gedaan. Ik weet wel goed in te schatten of iemand een grapje wel of niet kan hebben.
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, Ik denk dat ik eerder nog te weinig aandacht besteed aan mijn uiterlijk.
Ben jij snel jaloers?
Jep ik ben zeker wel iemand die snel jaloers kan zijn. Dit is niet altijd zo geweest, maar merk dat het de laatste tijd wel steeds meer komt. Dat gevoel is ook iets wat ik absoluut niet wil hebben, want ik ben juist iemand die anderen alles gunt. Ik hoop daarom ook dat ik het steeds meer onder controle ga krijgen, want ik wil niet jaloers zijn.
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee deze week heb ik geen kleding gekocht.
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Het is niet echt van dit moment, maar ik heb wel periodes dat ik mijn Vader nog steeds heel erg mis.
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Dat is toch een vraag waarvan ik het antwoord liever voor mezelf hou haha.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ik vind het erg om het te moeten zeggen, maar ja de gedachte aan mijn ex maakt mij nog steeds wel woedend. Er is gewoon zoveel gebeurt, waar ik later pas over na ben gaan denken en ik nog steeds wel woedend over kan zijn.
Wat doe je morgen?
Ik weet nog niet precies wat ik morgen ga doen. Ben toch meer iemand van ik zie wel wat de dag mij brengt.
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Op dit moment niet meer. Ik ben nu namelijk bijna 4 jaar vrijgezel. In het verleden heb ik wel vaak om de haverklap een andere vriendje gehad. Dat was toch echt in mijn puberteit. Dat kwam denk ik doordat als ze mij iets flikte, dan zocht ik naar een jongen die dat niet zou doen. Achteraf is dat helemaal fout, want je trekt daar alleen maar dezelfde soort jongens mee aan.
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Is dat niet een beetje hetzelfde als de vraag wie ik op dit moment het liefste bij me zou hebben? haha
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Jep die heeft me zeker wel bedrogen. Ik denk zelfs wel meer dan 1 keer.
Houd je van suikerspinnen?
Ik heb ze altijd wel heel erg lekker gevonden, maar nu vind ik ze veel te zoet en eet ik ze eigenlijk nooit meer.
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Dat was denk ik samen met mijn Ma en Oom.
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Jep dat gebeurde mij vaak in de auto. Als je een eind moest rijden en dan terugweg gewoon heel erg moe was van een leuke dag. Dan gebeurde het wel eens dat ik in slaap viel en dan tegen de persoon die naast mij zat. Gelukkig waren dat wel altijd bekende van mij haha.
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
De week begon niet zo heel erg lekker, maar net voor het weekend werd het wel een hele leuke week. Ik geeft het daarom een 7.
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Die heb ik altijd wel gehad. Alleen jammer genoeg hoor ik nu al bijna een half jaar niks meer van hem.
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Toen had ik zere kaken van het lachen. Mijn Oom was hier namelijk voor mijn Moeders verjaardag en dan doe je niks anders dan alleen maar aan 1 stuk door lachen. Als hij verhalen verteld dan is het ook alsof je er zelf bij was en dan lig je gewoon helemaal in een deuk.
Wat is je stemming op dit moment?
Mijn stemming is eigenlijk wel heel erg goed. Ik heb een hele leuke dag gehad. Alleen ben ik nu wel erg moe.
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Dat was mijn Moeder.
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ik zou zo snel eigenlijk niet een bepaald ding weten wat mij echt heel erg blij maakte. 
Met wie was je gisteravond?
Mijn Ma en mijn Oom.
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ik heb niet echt met een persoon gepraat. Ik ben alleen wel gelovig en dan niet heel erg streng gelovig. Alleen bid ik wel altijd voor het slapen gaan. Meestal red ik het niet eens om mijn gebed af te maken of dan slaap ik al.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Zelf vind ik wel dat de jongen daar mee moet beginnen. Waarom weet ik niet, maar dat vind ik gewoon normaal dat de jongen er mee begint haha.
Heb je plannen voor dit weekend?
Ik had zeker plannen voor dit weekend. Op Vrijdag de verjaardag van mijn Ma gevierd. Op Zaterdag er even lekker tussenuit geweest en ook wat dingen geshopt. Op Zondag doe ik het altijd lekker rustig aan. Vaak is dat een dagje dat ik even de was ga draaien en voor de rest lekker ontspannen.

Dit was mijn TAG : Let's get very personal. Er zaten ook zeker hele persoonlijke vragen tussen, maar dat vond ik toch ook wel weer leuk. Ik hoop dat jullie mij weer iets beter hebben leren kennen. Mocht je zelf nog vragen hebben aan mij, dan mag je die altijd stellen en ik zal zeker een antwoord erop geven. Dit mag je doen bij de comments hier onder of door via contact een mailtje te sturen.

Veel Liefs,
Lies