zaterdag 30 juni 2012

Shoplog : Action, Kruidvat, Huma Partij Shop en Dirx

Ik vertelde pas geleden al dat ik dit weekend even zou gaan shoppen. Ondanks dat ik nog niet wist wat ik zou gaan kopen, heb ik toch een paar leuke en hopelijk ook fijne producten gekocht. Ik heb de producten gekocht bij de Action, Kruidvat, Huma Partij Shop en Dirx Drogist. Van sommige producten zal er binnenkort ook zeker weer een review komen.


Deze eerste 2 producten komen van de Action. De 1e is een shower cream met de geur nectarine en gember. Klinkt als een hele rare combinatie voor een douchegel, maar hij ruikt erg lekker. Prijs : €0,88 Het 2e product is een pincet. De vorm vond ik wel heel erg leuk. Prijs : €0.69
Deze producten komen van de Kruidvat. Op de eerste foto is een 2 in 1 shampoo en conditioner. Prijs : €1,99. Op de 2e foto een Fruity butter and body lotion. Prijs : €2,49 en €2,89 De derde foto is een huidverstevigende body lotion. Prijs : €1,79. De vierde foto is een anti frizz haarmasker. Prijs : €1,99
Deze 4 nagellakjes komen van de Huma Partij Shop. Ze zijn van de merken Saffron London en La Femme beauty De prijs voor de 3 neon lakjes was €1,59 en de lichtroze was €1,10
Dit zijn een shampoo en conditioner van Andrélon en die heb ik gekocht bij de Dirx Drogist. De prijs was €2,99 per stuk.

Ik ben wel benieuwd of jullie de laatste tijd nog geshopt hebben? Zo ja wat was jou laatste aankoop?

Veel Liefs,
Lies