woensdag 15 augustus 2012

Producten uit het nieuwe Essence assortiment

Essence en Catrice zijn momenteel bezig met het vernieuwen van het assortiment. Die van Catrice ligt al in de meeste winkels. Alleen van Essence wist ik niet beter dan dat het nieuwe assortiment pas in September zou komen. Tot mijn verbazing lag het bij de Kruidvat al in de schappen. Ik kon het daarom niet laten om wat producten te kopen. Nieuwsgierig naar de nieuwe producten van Essence? Lees dan snel verder.......
Het nieuwe assortiment bevat veel leuke producten. Ik vond het daarom erg moeilijk om een keuze te maken met wat ik als eerste zou kopen en wat nog even moest wachten tot het einde van deze maand. Dit zal dus ook niet het enige artikel zijn over de nieuwe producten, want mijn wishlist is nu wel iets langer geworden.
Als eerste wil ik jullie een nieuw potje nagellak laten zien. Ik heb hier een oud en een nieuw potje naast elkaar gezet die dezelfde kleur hebben. Nu moet ik zeggen wat zijn dit leuke potjes geworden. De inhoud hebben ze aangepast. In de oude potjes zat 5 ml, maar in deze nieuwe potjes zit 8 ml! De prijs is daardoor wel iets omhoog gegaan. Voor de oude potjes betaalde je €1,29 en voor de nieuwe potjes €1,69. Zelf vind ik dit geen probleem als ik naar alle verbeteringen kijk. Want zeg nou zelf, zou je deze potjes ook niet graag in je stash willen hebben?
Ik heb 3 nieuwe potjes van de nagellak gekocht. Van links naar rechts zijn dit :
103 Space Queen
107 Naughty and Pink!
105 Party Princess.
De kleuren 105 Party Princess en 107 Naughty and Pink! zijn 2 nieuwe kleuren in het assortiment.
Hier ben ik heel erg nieuwsgierig naar. Het zijn de Kiss Care Love Lipbalms. Ik zag deze al op de site staan van Essence. Daarvan wist ik zeker dat ik die zou kopen als het nieuwe assortiment er zou zijn. Daarom heb ik ook maar gelijk alle 4 de kleurtjes gekocht.
Van link naar rechts :
01 Fruit Crush
02 Purple Berries
03 Fruitylicious
04 Caribbean Sunrise
Prijs €1,39 per stuk.
Er zijn ook 2 nieuwe kleuren lipstick toegevoegd aan het assortiment. Zelf heb ik er 1 meegenomen en dat is een mooie oranje/koraal achtige kleur met glitters erin. Dit is de kleur 61 I'm a Lobstar! De andere Lipstick die is toegevoegd heeft een rode kleur met glitters. Ook die is heel erg mooi en staat zeker op mijn wishlist. Prijs €1,99.
Het laatste product wat ik gekocht heb is 1 van de 3 nieuwe lipgloss kleuren. Dit is de kleur 021 Red Blossom. Dit is een rode kleur met glitters. Prijs : €1,89.

Dit waren de producten die ik gekocht heb uit het vernieuwde assortiment. Binnenkort kunnen jullie nog meer producten verwachten op mijn blog uit het vernieuwde assortiment van Essence en Catrice.

Hebben jullie het nieuwe assortiment van Essence al gezien? Zo ja, welke producten vind jij het mooiste en zou je graag aan je stash toe willen voegen? 

Veel Liefs,
Lies