zaterdag 8 september 2012

Shoplog : Action

Ik ga altijd naar de Action om 1 ding te kopen. Alleen weet ik van mezelf dat het daar nooit bij blijft. Er is ook altijd zoveel leuks bij de Action, dat je gewoon rond gaat kijken en altijd wel weer andere leuke dingen tegen komt. Zo ook deze keer dat ik er geweest ben. Het leek me leuk om daar een mini shoplog van te maken voor jullie. Benieuwd naar wat ik gekocht heb? Kijk dan snel verder.......

Deze hebben jullie misschien al langs zien komen op andere blogs. Het zijn de Nail Stripers van MAX. de eerste keer dat ik bij de Action ging kijken waren ze jammer genoeg al uitverkocht. Gelukkig was het de 2e keer weer aangevuld. Al had ik denk ik niet later moeten komen, want ook nu waren ze alweer bijna uitverkocht. Ik heb daarom maar 4 van de 6 setjes kunnen bemachtigen en hoop later nog de 2 andere setjes erbij te kunnen kopen. Prijs : €1,35 per setje.
Niet zo heel bijzonder, want het zijn gewoon 2 setjes speelkaarten haha. Ik ben dol op spelletjes, maar we hadden al heel lang geen compleet kaartspel meer. Toen ik ze zag liggen moest ik ze gewoon meenemen. Snel maar weer eens ermee spelen. De prijs weet ik niet precies meer, maar het was niet boven de 50 cent.
Een setje nagelvijlen met volgende mij een panter printje. Mijn nagels breken op dit moment achter elkaar en altijd als ik weg ben. Deze kan ik daarom makkelijk in mijn tas meenemen. Dan ook nog een bordeauxrood lakje van MAX. Ik hoop dat deze wat beter is dan de andere lakjes die ik had. Van de week zal het duidelijk worden wat ik daarmee bedoel, want ik ga daar nog een apart artikel over maken. En weer een setje haar elastieken, want die kan ik nooit genoeg hebben haha. 
Prijzen:
Nagelvijlen : €0,49 per setje van 5
Nagellak : €0,49
Haar elastieken : €0,39
Ik ben gek op thee en zag deze 2 doosjes liggen met smaken die ik niet kende. Alleen weet ik niet of er cafeïne  in zit, want er stond niks in het Nederlands op. Prijs : €0,99 per doosje.
Mijn ma zich iets wat ik helemaal geweldig vind. Het zijn 3 lippenbalsem in de vorm van Baboesjka's. Ze hebben alle 3 een andere geur. De blauwe is bosbes, roze aardbei en de groene is groene appel. Hier ben ik heel nieuwsgierig naar of ze ook fijn zullen zijn. Zo niet dan is het nog zeker geen miskoop, want ze ergens neerzetten is ook erg leuk. Prijs : €1,89
En als laatste een volume spray van Wellaflex. Om eerlijk te zijn heb ik dit merk nog nooit gebruikt, dus tijd om daar verandering in te brengen. Prijs : €0.89 voor 150 ml.

Dit was mijn mini shoplog van de Action en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. 
Hebben jullie de laatste tijd nog wat leuks geshopt?

Veel Liefs,
Lies