vrijdag 28 september 2012

Some of My favourite 90's hits

Toen ik vandaag de top 100 hoorde van de 90's request miste ik toch heel wat liedjes die ik toch wel heel erg mooi vind. Dat bracht mij op het idee om mijn eigen Favorite 90's hits samen te stellen. Het zal misschien niet de smaak van de meeste van jullie zijn, maar toch hoop ik dat jullie het wel leuk vinden om het te zien. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.......

Meat Loaf - I would do anything for love is toch wel mijn meest favoriete hit van de jaren 90.  Niet alleen het lied zelf, maar ook de clip is heel erg mooi.


All Saints - Never ever draaide ik helemaal grijs. Tot de dag van vandaag kan ik de tekst nog helemaal meezingen.

Coolio - Gangster's Paradise vind ik ook heel erg mooi. Ik leerde dit lied eigenlijk kennen door een film en die heet Dangerous Minds. Als je deze film niet kent is het misschien eens de moeite waard om hem te kijken. 

Boyzone - No matter what is een hit dit absoluut niet mag ontbreken. Het eerste wat ik van Boyzone hoorde en ik was op de slag fan van ze en wat ik nog steeds ben.


Brian May - Too Much Love Will Kill You. Eigenlijk zocht ik een heel mooi lied van Queen waar Brian 1 van de bandleden van is. Alleen jammer genoeg kwamen al mijn favoriete Hits niet uit de jaren 90. Vandaar dat ik voor Brian May ben gegaan, want ook dit lied is heel erg mooi.

Underworld - Born Slippy is misschien een hit die veel mensen absoluut niks vinden, maar ik blijf hem geweldig vinden.

Marco Borsato - Vrij Zijn. Dit vind ik echt zo'n meezing lied. Al vind ik Marco Borsato helemaal geweldig.

Liquido - Narcotic is een lied die ik zelfs op mijn hele oude mobieltje als ringtone had. Ik vond en vind het gewoon een geweldig nummer.


Ronan Keating - When you say nothing at all mag naast Boyzone ook zeker niet ontbreken. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn favoriete 90's hits te zien. Er zijn er natuurlijk nog veel meer, maar dan zou dit artikel veel te lang worden haha. Ik heb alleen wel de smaak te pakken, dus verwacht binnenkort ook nog een artikel over mijn favoriete "foute" 90's hits.

Wat is jou favoriete 90's hit?

Veel Liefs,
Lies