donderdag 27 september 2012

Swatch : Catrice Upper WILDside nagellak

Van de week kwam ik de nieuwe LE van Catrice tegen en dat is de Upper WILDside. Ik heb alleen lakjes meegenomen, want de rest had voor mij niet bepaald een hebben! Factor. Ik heb de lakjes geswatched en wil ze vandaag graag met jullie delen. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......


De swatches zijn dit keer niet helemaal naar mijn zin, maar helaas heb ik een beetje creatief moeten zijn. Mijn linkerhand waar ik normaal swatches mee maak heb ik namelijk een nagel blessure aan. Een nagel blessure? Ja inderdaad haha. Mijn nagel van de middelvinger is zo ver ingescheurd dat ik er sindsdien met een pleister op loop. Ik heb dus met mijn verkeerde hand moeten swatchen wat niet zo erg makkelijk was. Toch hoop ik dat het goed te zien is, ondanks dat het niet allemaal even netjes is.
Van links naar rechts :

01 Be Aztec!
02 Hunting Heritage
03 Urban Outrider
04 Wild, Wild West-side
05 Red Rocks!

Swatches:
01 Be Aztec! Op het eerste gezicht lijkt het legergroen kleurtje, maar er zit ook een hele mooie, gouden glitter gloed in. Die helaas alleen hier en daar wat op de foto te zien is. 

02 Hunting Heritage is een kleurtje waarvan ik de kleur niet echt weet te benoemen. Ik denk dat Marineblauw er het dichtste bij in de buurt komt.

03 Urban Outrider is een heel mooi donkerbruin kleurtje. Ik begin bruine nagellak toch steeds meer te waarderen en vooral deze kleur. Dit kleurtje bevat hele mooie schimmers in allerlei kleuren. Helaas is dit niet op de foto te zien, maar ik kan je vertellen dat het echt een heel mooi effect aan dit lakje geeft.

04 Wild, Wild West-side is een heel mooi oranje kleurtje. Het bijzondere aan dit lakje is dat het een Suede effect heeft. Zelf vind ik dat erg mooi, want het doet mij denken aan de matte lakjes. Mocht je matte nagellak niks vinden, dan is dit misschien ook niet iets wat je mooi zou vinden.

05 Red Rocks! is ook een oranje lakje, maar net iets donkerder dan de vorige. Dit vind ik samen met het groene lakje echte herfstkleurtje. Het doet mij denken aan de kleuren van de bladeren van de bomen die gaan verkleuren. Ook dit lakje heeft een suede effect.

Ik ben zelf zeer tevreden over deze kleurtjes. De kwastjes zijn precies hetzelfde als dat we gewend zijn van de andere lakjes van Catrice. De dekking vind ik ook prima. Van elk lakje heb ik maar 2 lagen hoeven te gebruiken om het dekkend te krijgen. Alleen met de kleur 04 Wild, Wild West-side is een 3e laagje aanbrengen wel nodig.

Hebben jullie de nieuwe LE van Catrice al gespot? Zo ja, wat vind jij van deze LE?

Veel Liefs,
Lies