maandag 29 oktober 2012

Budget Tip : Playboy Play it... Geschenksetjes

Ik weet het dat de feestdagen nog even duren, maar ik kwam iets tegen wat erg leuk is om cadeau te doen of misschien leuk om jezelf eens mee te verwennen. Het zijn de geschenksetjes van de Playboy Play it... lijn. Nu is dat misschien niet de eerste parfum waar je aan zou denken om te kopen, maar ik ben echt gek op de geuren van Playboy. Ze zijn ook al een keer voorbij gekomen in een artikel over mijn favoriete parfums. Daar komt bij dat deze setjes ook nog eens een hele leuk prijs hadden. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......


Het Playboy Play it Spicy... setje bestaat uit een Eau de Toilette van 30 ml en een Parfum deodorant van 150 ml. 


Topnoten: Roze bess, Granaatappel, Bellini-cocktail
Hartnoten: Tijgerlelie, Heliotroop, Passiebloem
Basisnoten: Amber, Sandelhout, Vanille-Extract

Het Playboy Play it Lovely... bestaat uit een Moisturising Body Lotion van 75 ml en een Eau de Toilette van 30 ml.

Topnoten: Braambes, Sappige peren, Citrus
Hartnoten: Orchidee, Tuberoos, Belle de Nuit
Basisnoten: Patchoeli, tonkaboon, Amber


Het Playboy Play it Rock... setje bestaat uit een Eau de Toilette van 30 ml en een Playboy t-shirt in een One Size Fits Most.


Topnoten: Bloed sinaasappel, Gesuikerde appel en Saffraan

Hartnoten: Afrikaanse Oranjebloesem , Fragipani en Passiebloem
Basisnoten: Ebbehout, Patchouli en Vanille boon


Zelf ben ik heel erg blij dat ik deze setjes ben tegengekomen en met het t-shirt dacht ik wel even daar kom ik echt nooit in. Ik had het fout, want hij past mij perfect ondanks dat ik toch vaak een maat L moet hebben in dit soort strakke t-shirts.



Nu zijn jullie denk ik heel benieuwd naar waar ik deze setjes tegen ben gekomen en natuurlijk nog meer naar de prijs. Ik heb deze bij de Action gekocht waar ze €6,79 per stuk kosten. Dit is natuurlijk geen geld als je nagaat dat deze setjes normaal al snel naar de 15 euro gaan en je er hier dus 2 setjes voor hebt en dan nog geld overhoud ook. Ook de Eau de Toilette kost normaal los al €12,99 per stuk.



Voor de heren is er ook een heel leuk setje te koop. Hierin zit dacht ik ook een Eau de Toilette van 30 of 50 ml en een Boxershort. Deze is alleen heel iets duurder namelijk €6,99.



Hebben jullie al eens een Playboy geur gekocht of geroken? Zo ja wat vinden jullie ervan?

En ik ben natuurlijk ook heel benieuwd wat jullie van deze geschenksetjes vinden.


Veel Liefs,

Lies