vrijdag 16 november 2012

Essence LE Twilight Breaking Dawn part 2 blush, shimmer powder & lipstick

Eind vorige week liet ik jullie de lakjes uit de Essence LE Twilight Breaking Dawn part 2 zien en vandaag heb ik swatches en een kleine review van 3 andere producten uit deze LE die ik gekocht heb. Dit zijn de blush, shimmer powder en de lipstick die ik er later nog bijgekocht heb. Benieuwd naar deze producten? Kijk dan snel verder.......

In deze LE zitten eigenlijk teveel producten die ik wel erg mooi vond waardoor ik meer heb gekocht dan de bedoeling was. Toch wist ik niet goed wat ik van deze 3 producten moest verwachten. Ik vond ze er heel mooi uitzien, maar het zijn ook 3 producten die ik qua kleuren nog nooit gebruikt had.

Swatches :
Blush - 01 Renesmee Red is een hele mooie mat rode blush. Ik was best bang dat mijn wangen knalrood zouden worden door deze blush en vooral na het swatchen. Gelukkig is dit niet zo en geeft die eigenlijk net dat kleurtje aan je wangen wat het heel mooi maakt. Denk er alleen wel aan dat hij wel heel erg gepigmenteerd is en dat je daardoor wel snel iets teveel van op kan doen en dan zal je wel met hele rode wangen rondlopen.
Prijs : €2,89

Shimmer Powder - 01 bella‘s secret is een highlighter met kleine gouden glitters erin. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een highlighter gebruikt had en er zelfs niet 1 in mijn stash had. Toch ben ik heel blij dat ik hem gekocht heb, want wat is die mooi! Ook van deze shimmer powder zou ik niet teveel aanbrengen, want dan ga je teveel glimmen en dat wil je natuurlijk niet haha.
Prijs : €2,99

Lipstick - 01 a Piece of Forever is een lipstick die vol zit met gouden glitters. Ik ben gek op lipproducten met glitters erin, maar gouden glitters op mijn lippen zou dat wel mooi staan? Toen ik hem op had gedaan waren al die twijfels weg, want het staat erg mooi. Ik denk zelfs dat ik al de lipstick heb gevonden die ik met de Kerst zal gaan dragen. 
Prijs : €2,59

Op de eerste foto heb ik alle 3 de producten aangebracht en op de tweede foto alleen de blush en shimmer powder. Zoals jullie zien geeft de blush echt maar een klein beetje kleur op je wangen. Over de blush heb ik wat shimmer powder gedaan wat ik zelf wel heel erg mooi vond. 

Ik ben zelf erg tevreden over de producten en ben blij dat ik ze meegenomen heb ondanks dat ik deze kleuren normaal gewoon niet zo snel zou gebruiken. Door deze producten gaat daar zeker verandering in komen. Zelf vind ik deze producten vooral erg mooi om ze met de kerst te gaan dragen, maar natuurlijk kan je het ook buiten de feestdagen om ophebben en ook dat ga ik zeker doen.

Wat vinden jullie van deze producten? Of hebben jullie misschien al 1 van deze producten in bezit?

Veel Liefs,
Lies