zaterdag 17 november 2012

Things i've Done

Een tijd geleden deed ik de tag Before I die. Ik kwam toen ook een aantal dingen tegen die ik al gedaan heb en die ben ik weer eens gaan opzoeken om daar een artikel over te maken. Vandaag wil ik deze graag met jullie delen. Nieuwsgierig naar wat ik al gedaan heb? Kijk dan snel verder.......

Ik heb heel lang een dagboek bijgehouden vanaf dat ik een jaar of 10 was denk ik. Helaas heb ik het later niet meer bijgehouden, maar wil het wel weer gaan doen. Zeker omdat ik mijn dagboeken terugvond en het dan zo leuk is om te lezen wat je toen opgeschreven had.

Ik denk dat ik wel zeker een jaar mijn haar in allerlei kleuren rood heb gehad. De felrode kleur van het plaatje heb ik ook gehad en soms denk ik er wel eens aan om het weer rood te verven. Ik ben alleen bang dat het op mijn werk niet echt geaccepteerd zal worden.

Ok mijn droomlichaam is het misschien nog niet want ik heb nog steeds mijn streefgewicht niet bereikt, maar ik ben al heel tevreden met wat ik bereikt heb met het afvallen. Die laatste kilo's zullen er zeker nog wel afgaan, maar voor nu ben ik gewoon tevreden al heb ik natuurlijk wel dingen aan mijn lichaam waaraan je altijd zal blijven zien dat ik dikker geweest ben.

Ik heb al heel wat mooie Kerstdagen gehad met mijn familie. Bijvoorbeeld vorig jaar nog samen met mijn jongste oom, mijn oma, mijn moeder en een goede vriend van de familie. Die gezelligheid maakt het voor mij al een geweldige kerst. Ook dit jaar kijk ik er weer enorm naar uit, want op die goede vriend na zal de rest er zeker weer zijn.

Hmm ja wat moet ik hier verder over zeggen? Ik leef in Nederland, dus de kans is dan zeer klein dat je nooit sneeuw gezien hebt haha.

Ik heb mijn hondje Balou al vanaf pup af aan. Hij was toen 5 weken oud wat eigenlijk veel te jong is. Voordat een vriendin van me ma en mij hem naar ons bracht had het beestje al bij 2 gezinnen weggemoeten wat gewoon zo zielig was.  

Elk jaar probeer hier naar te kijken in Augustus als de Perseïden meteorenzwerm er is. Dit jaar was het extra bijzonder, want tussen de vallende sterren door zag ik ook een vallende moeder. Was niks ernstigs hoor op een blauwe knie na, maar mijn moeder en ik vonden het te koud buiten. We hebben alle lampen in huis uitgedaan en zijn met een stoel voor het raam gaan zitten. Alleen toen mijn moeder opstond viel ze over de krantenbak die normaal bij het raam staat en ik verplaatst had. Jep het was dus ook nog eens mijn schuld. Sorry mam!

Toen wij jaren geleden naar het huis verhuisde waar we nu wonen mocht ik mijn slaapkamer helemaal maken zoals ik dat wou. Later heb ik het nog een keer helemaal het plafond gewit, alles geverfd en opnieuw ingericht. Het enige waar ik hulp bij gehad heb van mijn moeder is om 1 muur te behangen en het zeil op de grond te leggen.

Jep ook dit heb ik een keer gedaan. Ik moet zeggen dat je mij normaal nooit zal zien huilen. Niet dat ik niet huil hoor, maar ik doe dat nooit waar anderen bij zijn. Toch zijn er altijd wel momenten dat je het echt niet meer kan houden en ook ik heb die momenten.

Als ik met mijn laptop op de bank ga zitten, dan weet mijn hond niet hoe gauw hij ernaast moet komen liggen. Dat is altijd wel heel lief, maar soms is die dan ook best vervelend haha. Als ik mijn muis beweeg en hij ziet dat pijltje op het scherm bewegen dan gaat die ernaar happen.


Ik ben altijd gevallen op de verkeerde jongens oftewel jongens die geen lieverdjes waren. Bijna 4,5 jaar geleden raakte het uit met mijn ex en door wat er gebeurt is met hem heb ik dus ook mijn angststoornis aan overgehouden. Ik heb toen gezegd van voor mij nooit meer een relatie. Daar ben ik nu wel op teruggekomen hoor haha, want ik zou best wel weer een jongen tegen willen komen alleen dan wel een goede jongen.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden om te lezen. Ook al staan er wat langere verhalen bij en ook wel wat persoonlijke dingen.

Hebben jullie 1 van deze dingen wel eens gedaan die op mijn lijstje staan?

Veel Liefs,
Lies