zondag 11 november 2012

Kruidvat Lippenconditioner Intensive Care

De tijd om lippenbalsem te gebruiken is voor mij weer aangebroken en een tijdje geleden kocht ik er een paar van de Kruidvat om uit te testen. Vandaag het eerste blikje die ik ga reviewen voor jullie. Dit is de Kruidvat Lippenconditioner Intensive care. Benieuwd wat ik er van vind? Kijk dan snel verder.......

Wat zegt Kruidvat over dit product :

Kruidvat Lippenconditioner Intensive Care biedt een extra intensieve verzorging voor droge, schrale en gesprongen lippen. Verrijkt met huidherstellende vitamine E en verzachtende lanoline en cacaoboter. Kruidvat Lippenconditioner Intensive Care maakt ruwe lippen weer zacht en glad en geeft direct een voelbare en verkoelende verlichting.

De verpakking is een vrij simpel wit blikje met alleen een rode en blauwe opschrift. Op zich vind ik dit wel passen bij het product, want het geeft zo toch net iets meer een medische uitstraling en dat past goed bij het doel van dit product en dat is je lippen herstellen. Ook vind ik het wel fijn dat het product in een blikje zit, want dat heeft toch wel altijd mijn voorkeur.

Zodra je het blikje openmaakt komt je al gelijk een sterke menthol geur tegemoet. Ik moest hierbij dan ook gelijk aan een potje Vicks Blue denken en dacht wel even moet ik dit nou echt op mijn lippen smeren? In het begin voelde het gewoon als een normale lippenbalsem aan. Na een paar seconden begint dat echter te veranderen. Je lippen beginnen wat koud aan te voelen en het begint licht te tintelen. Dit zal na een paar minuten weer weggaan. Het product voelt ook niet plakkerig of te vet aan, maar juist heel zacht.

Doet het product wat het belooft? 
Ja dat zeker wel want mijn droge lippen voelen al gelijk een stuk prettiger aan doordat het product ze gelijk een gevoed gevoel geeft en het mijn lippen ook zijdezacht maakt. De herstellende functie twijfel ik nog een beetje over, want mijn lippen herstellen zich sowieso al snel van zichzelf. Of dat met dit product toch net iets sneller gaat durf ik daarom niet te zeggen. De menthol geur vind is op de lippen niet heel erg overheersend en lik je eens langs je lippen zal je er ook weinig tot niks van proeven.

Ik ben in ieder geval zeer tevreden over deze Kruidvat Lippenconditioner Intensive Care en als die op is ga ik hem zeker weer kopen.

De Kruidvat Lippenconditioner Intensive Care kost €1,55 voor een blikje van 20 gram.

Hebben jullie dit product al eens gebruikt?

Veel Liefs,
Lies