zaterdag 10 november 2012

Tag : 10 t/m 1

Mijn laatste Tag was alweer ruim een maand geleden, maar vandaag heb ik er weer 1 gevonden die ik erg leuk vond om in te vullen. Dit is de 10 t/m 1 tag. Hierin zal ik bij de eerste vraag 10 dingen noemen, bij de tweede 9 dingen enz. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.......

10 dingen over mij
/ Geboren op 12 Januari 1987 / Verlegen / Gek op katten en ratten / Een enorme denker / Gek op Zuurkool met spekjes en een saucijsje erbij / Enigskind / Veel te nieuwsgierig / Een dromer / Soms heel hyper / Creatief /
9 dingen die ik leuk vind
Muziek luisteren / Lachen / Films kijken / Creatief bezig zijn / Lezen / Bloggen / Winkelen / Games spelen /  Gezelligheid /

8 dingen die ik niet leuk vind
/ Ruzie / Vroeg opstaan / Dronken mensen / Spinnen / Liegen / Onweer / Jaloezie / Chagrijnige mensen /

7 plekken waar ik graag ben
/ Mijn bed / In de Natuur / Bij gezellige mensen / Op de bank / Bij familie / Als bijrijder in een auto en dan alles buiten bekijken / In een winkel om te shoppen /
6 manieren om mijn hart te winnen
/ Lief zijn / Respect hebben / Mee kunnen lachen / Altijd eerlijk zijn / Mij verassen met kleine romantische dingetjes  / Altijd jezelf zijn /

5 plekken waar ik nog heen wil
/ Ierland / Parijs / Alle plekken in Nederland waar ik nog nooit geweest ben / Duitsland (vooral om te shoppen) / New York / 

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
/ Mijn familie (moeder, oma en jongste oom) / Mijn laptop anders kan ik niet meer bloggen / Mijn huisdieren / Chocolade /
3 van mijn lievelingsliedjes
/ Ronan Keating - Lullaby / Alicia Keys - This girl is on fire / Carly Rae Jepsen - Call me maybe /

2 wensen
/ Mijn angststoornis overwinnen / Dat mijn familie en ik gezond en gelukkig zijn / 

1 laatste woord zin
Wees altijd jezelf en verander voor niets of niemand!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en je bent natuurlijk vrij om deze tag over te nemen.

Veel Liefs,