maandag 31 december 2012

Dag 2012, Hallo 2013!

Over een paar uurtjes is 2012 toch echt voorbij. Een jaar die voor mij heel snel is gegaan en mij veel leuke, maar ook minder leuke dingen heeft gebracht. Het jaar waarin ik eindelijk de stap nam om mijn eigen blog te beginnen na jaren het wel willen, maar het niet doen of misschien beter gezegd het nog niet echt te hebben gedurfd. Wat 2013 mij zal gaan brengen dat weet ik niet, maar ik hoop natuurlijk wel dat het een geweldig jaar zal gaan worden.

Voornemens of het echt zo te noemen is weet ik niet. Er zijn zeker wel dingen waar ik aan wil werken zoals mijn angststoornis en toch ook weer het gezonder gaan leven. In 2012 is het qua gezond leven gewoon helemaal fout gegaan en ben daardoor ook weer aangekomen qua gewicht. Daarom zal ik daar in 2013 zeker weer aan gaan werken, want ik wil nu toch wel echt eens na 4 jaar mijn streefgewicht bereiken haha. Alleen wat ik vooral wil in 2013 is genieten van alles wat het jaar mij gaat brengen en ik hoop dat het een jaar zal worden met veel liefde, gezelligheid en een goede gezondheid en dat er ook veel lieve mensen op mijn pad mogen komen.

Ik wil jullie ook een geweldig jaar toewensen en dat 2013 jullie alles mag brengen waar je nu op hoopt en ook voor jullie hoop ik dat het een jaar vol liefde, gezelligheid en een goede gezondheid mag worden!

Een fijn 2013 en laat al je zorgen achter in 2012, want zoals de tekst op het plaatje al zegt een nieuw begin, nieuwe dromen en nieuwe hoop. 

Veel Liefs,
Lies