woensdag 16 januari 2013

My birthday presents!

Afgelopen zaterdag was ik jarig en ja bij een verjaardag horen toch ook wel cadeaus. Van de week vertelde ik al dat ik deze nog in een artikel voorbij zou laten komen. Vandaag laat ik jullie daarom zien welke leuke, mooie en lekkere cadeaus ik heb mogen ontvangen. Kijken jullie met mij mee? Lees dan snel verder.......
Het eerste cadeau wat ik mocht ontvangen was een hele leuke kaart van mijn moeder. Op deze kaart zit een hele grote button die ik ook zeker ga bewaren, want hij is gewoon zo leuk.

Bij de Zeeman had ik een hele leuk jas gezien die mijn moeder vervolgens voor mijn verjaardag heeft gekocht. Dit was ook wel nodig hoor, want mijn oude jas begon toch wel hier en daar wat kapot te gaan in de voering.

Ik vind kaarsjes altijd zo'n fijne sfeer geven alleen vind ik het toch altijd een beetje eng om ze op mijn slaapkamer te branden. Dan is dit een heel mooi alternatief. Dit zijn namelijk oplaadbare theelichtjes en deze kreeg ik van mijn moeder.

Deze Esprit parfum kreeg ik van mijn oom en hij ruikt echt zo lekker! Het is een eau de toilette voor mannen, maar mijn oom weet dat mij dat niks uitmaakt zolang het maar lekker ruikt. Lekker ruiken doet deze zeker, want heb ik hem opgespoten kan ik het niet laten om er telkens aan te snuffelen.

Ook deze Celine Dion Chic deodorant kreeg ik van mijn oom en ook deze is erg lekker.

Daarnaast kreeg ik van mijn oom ook nog een heel mooi lichtgevend hart die ik in mijn slaapkamer ga hangen.

Van een jongen uit de bus kreeg ik een mooie kaars. De paarse en roze kleurtjes erin zijn ook zo mooi en ook deze krijgt een plekje in mijn slaapkamer.

En als laatste kreeg ik van mijn nicht en haar man een heel lekker Vogue Exclusive setje waar een shower foam, body cream en een puff inzitten. Ik kan jullie zeggen dat deze echt heel erg lekker ruikt!

Daarnaast kreeg ik nog cadeaus die ik niet op de foto kon zetten dat was namelijk wat geld van een vriend van ons en van de buurvrouw een VVV-bon. Ook hiermee ben ik erg blij. 

Iedereen nogmaals bedankt voor de mooie, leuke en lekkere cadeaus, maar vooral natuurlijk dat jullie er waren op mijn verjaardag en het tot een hele leuke dag hebben gemaakt!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat voor cadeaus ik voor mijn verjaardag heb  gekregen. 

Veel Liefs,
Lies