donderdag 17 januari 2013

10 Things from my wishlist

Ik dacht toch elke keer dat ik niet echt iemand was van een wishlist. Ik kijk toch vaak in de winkels zelf wat ik leuk vind en als het kan koop ik het. Toch ging ik er eens over nadenken en kwam ik erachter dat er toch wel heel veel dingen zijn die ik momenteel graag wil hebben of waar ik voor aan het sparen ben. Het leek mij daarom wel leuk om 10 van die dingen met jullie te delen in een artikel. Benieuwd wat er momenteel op mijn wishlist staat? Kijk dan snel verder.......


1. Catrice Eyebrow Filler - Perfecting & Shaping Gel
Qua kleur werk ik mijn wenkbrauwen eigenlijk nooit bij, maar deze gel uit het nieuwe assortiment die Februari in de winkels zal liggen heeft wel mijn nieuwsgierigheid gewekt en wil ik zeker gaan proberen.

2. Essence Lipstick - 64 Flirty pink
Ik ben gek op roze lipstick en lipgloss, dus deze nieuwe lipstick van Essence lijkt mij heel mooi.

3. Twilight boeken serie
Op het laatste deel na heb ik alle films gezien van Twilight, maar de boeken heb ik nog niet gelezen. Deze staan daarom ook zeker nog op mijn wishlist.

4. Essence Make-up Sponge
Ik was al heel nieuwsgierig naar de Beauty Blender, maar nu Essence met net zoiets komt wil ik die natuurlijk eerst eens uitproberen. 

5. Sony Camera
Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een nieuwe camera zodat ik met de tijd ook eens filmpjes kan gaan maken. Deze camera van Sony trekt toch wel telkens mijn aandacht en ook het kleurtje vind ik geweldig.

6. Essence Twins Reloaded nagellak
Deze setjes vind ik er zo leuk uitzien dat ik die zeker wil gaan kopen.

7. Nieuwe mobiel
Of het de Nokia van het plaatje zal gaan worden weet ik niet, maar ik heb hem in het echt gezien en vind hem wel heel erg mooi. Als ik mijn camera heb is dit het volgende waar ik voor ga sparen. Het mobieltje wat ik nu heb valt namelijk telkens uit.

8. Boek Vertel's omdat je bijzonder bent
Dit boek wil ik gaan kopen voor mijn oom en ik hoop dat hij hem wilt gaan invullen.

9. Essence Protecting Base Coat & Sealing Top Coat
Ik en altijd wel op zoek naar een goede Base of Top coat. De 2 nieuwe van Essence wil ik daarom ook zeker uit gaan proberen.

10. Catrice Lipstick - 250 Matt About Pink
En nog een roze lipstick die mij wel heel mooi lijkt alleen dan van Catrice.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat er momenteel op mijn wishtlist staan. Wat wil jij nog echt heel graag hebben en staat daarom op jou wishlist?

Veel Liefs,
Lies