maandag 4 maart 2013

Preview : Catrice LE Candy Shock

We moeten er nog even op wachten, maar in April staat ons dan wel een hele leuke LE te wachten van Catrice. Dit is de LE Candy Shock en Catrice omschrijft het als een ballerina couture met een twist. Van pastel tinten tot koraal rood vind je terug in de Candy Shock. Ik kan alvast verklappen dat ik haast niet kan wachten tot het in de winkels zal ligt. Kijken jullie met mij mee? Lees dan snel verder.......

Soft Baked Eye Shadow
De soft baked eyeshadows in deze LE komen in 4 zoete kleurten waarvan er 2 warm zijn en de andere 2 koele kleuren. Je kan deze oogschaduw zowel droog als nat aanbrengen. De kleurtjes vind ik zelf er erg mooi uitzien, dus hoop dat ze er in het echt ook zo uit zullen zien.

C01 I Scream: Ice Cream!
C02 Play It Blue 
C03 Bring Me Peach
C04 It’s Honey Money

Prijs : €3,89 per stuk


Lip Balm Stick 
De lip balms zijn van de buitenkant transparant en bevatten een gekleurde kern die heel subtiel een kleurtje aan je lippen zal geven. Ik vind het er alleen al erg leuk uitzien, dus een Lip Balm zal zeker mijn mandje inglijden als ik ze tegenkom.


C01 Bring Me Peach
C02 Sugar Shock

Prijs : €3,99 per stuk


Lip Peeling

Heb je last van velletjes aan je lippen en kunnen ze ook wel wat verzorging gebruiken, dan zal de lip peeling van Catrice je hierbij helpen en zal je weer zachte, gave en soepele lippen hebben. Ook bevat de lip peeling een fruitig smaakje. Dit is toch wel een product waar ik zelf ook heel nieuwsgierig naar ben.

Prijs : €2,99


Multi Colour Blush
Een bakes blush met verschillende tinten roze erin en van een zachte structuur gemaakt waardoor de kleuren zich makkelijk vermengen. Een roze blush die er ook nog zo mooi uitziet kan je mij zeker blij mee maken.

 C01 Sugar Shock

Prijs : €4,59


Multi Colour Highlighter 
Deze highlighter bevat zowel matte kleuren als een zachte parelmoer glans. Ook egaliseert hij de huid en zal hij kleine oneffenheden verbergen. Ook deze ziet er net zoals de blush weer erg mooi uit en heeft al een groot hebben! gehalte.

C01 Vanilla Love

Prijs : €4,99


Soft Nail Lacquer 
Ook bevat deze LE weer 4 nagellakjes in de kleuren roze, lichtblauw, abrikoos en vanille. Ze beloven dat ze ultiem langhoudend zijn en een goede dekking hebben. Ook hebben 2 van de kleuren een matte, poederachtige finish. 


C01 I Scream: Ice Cream!
C02 Play It Blue
C03 Bring Me Peach
C04 Vanilla Love

Prijs : €2,69 per stuk


Nail Sugar Pearls
Als laatste bevat deze LE ook nog 2 hele leuke potjes met kaviaar of zoals Catrice ze noemt Sugar Pearls. 


C01 Cotton Candy
C02 Sugar Shock

Prijs : €2,99 per stuk

Ik vind dit toch wel 1 van de leukste LE's die Catrice de laatste tijd heeft uitgebracht en hij is verkrijgbaar van April tot half Mei in zowel Nederland als BelgiĆ«.

Wat vind jij van de Candy Shock LE en zit er iets tussen waar je zeker even naar wilt kijken?

Veel Liefs,
Lies