donderdag 13 juni 2013

Kijkje in mijn stash : Lipsticks

Vandaag leek het mij leuk om jullie weer een klein stukje van mijn stash te laten zien. Dit keer zijn mijn lipsticks aan de beurt. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog niet zo heel erg lang lipstick gebruik. Ik ben wat dat betreft toch altijd wel een lipgloss meid geweest, maar nu kan ik een mooie lipstick ook zeker waarderen. Kijken jullie mee?


Dit zijn mijn 6 Essence lipsticks. Ik heb er eigenlijk 7 want ik heb ook een rode lipstick, maar deze kon ik zo snel nergens vinden. Dit zijn ook de enige kleuren waar ik geen swatch van heb gemaakt. Er zitten namelijk nieuwe lipsticks tussen waar ik nog foto's van moet maken voor een artikel.

Van links naar rechts zijn dit de kleuren :

53 All About Cupcake
56 Sweet Metal (uit het assortiment)
58 Dazzling Beige (uit het assortiment)
59 Funky Funky (uit het assortiment)
65 Glow Neon Glow!
61 I'm a Lobster!

De rode kleur van Essence die ontbreekt is : 62 Rockin' Red


Dit zijn 5 lipsticks van het merk MAX die je bij de Action kan kopen. Toen ik de foto's bekeek kwam ik erachter dat ik de swatches net andersom heb gemaakt dan ik de lipstick heb liggen op de foto's.

Ik ga uit van de Swatch kleuren en dan zijn van links naar rechts de kleuren :

DLC-104 Hot Pink
DLC-102 Peach
DLC-013 Honey Beige
DLC-010 Dazzling Red
DLC-009 Creamy Peach


Dit zijn 4 lipstick van Catrice waarvan er 3 Limited Edition waren en een 1 van Essence uit de Twilight Trend   Edition. Die van Essence staat als eerste bij de swatches, maar helaas is die heel slecht te zien.

Van links naar rechts zijn dit de kleuren :

01 A Piece of Forever (Essence Twilight Breaking Dawn part 2 TE)
C01 Salsa Cubana (Catrice Cucuba LE)
C02 Be All Smiles (Catrice Cucuba LE)
C03 Bloody Red (Carive Revoltaire LE)
200 More is More (uit het assortiment)


Hier een mengelmoesje van verschillende merken. De linker is van Aveda die ik vorig jaar heb mogen winnen bij Vera van BeautyNL. Daarnaast twee lipsticks van Miss Sporty. Hier had ik er ook drie van, maar ook die derde kon ik helaas zo snel niet vinden. Als laatste 2 lipsticks van Paris Memories en die hebben alleen een nummer en geen naam.

Van links naar rechts zijn het de kleuren :

903 Star Coral (Aveda)
054 Read my Lips (Miss Sporty)
058 Malaga (Miss Sporty)
202 (Paris Memories)
209 (Paris Memories)

De kleur van Miss Sporty die ontbreekt is : 051 Bubble Gum

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn lipstick stash te zien ook al miste ik er jammer genoeg twee die ik niet zo snel kon vinden.

Wat is echt jouw favoriete lipstick die jij in je stash hebt?

Veel Liefs,
Lies