maandag 17 juni 2013

My week in pictures - Week 24

Vandaag is het alweer tijd voor de my week in pictures van week 24. Het is niet echt een super spannende week geweest, want ik heb vrij weinig gedaan. Toch heb ik wel weer een paar foto's voor jullie gemaakt en ook van iets wat  ik heel erg zielig vond. Kijk snel verder.......

Ik ben gek op waterijs, maar deze springt er wel echt bovenuit. Ik vind hem gewoon zo lekker! Het zijn de Funny Finger ijsjes van Ola.

Dit arme vogeltje vloog van de week tegen ons raam aan. Me ma heeft nog haar best gedaan, maar helaas mocht het niet baten en is het vogeltje uiteindelijk toch overleden. 


Jep ik ben verslaafd aan de kindercola siroop. Van de week heb ik nog snel 2 flessen erbij gekocht, want het is toch een stuk goedkoper dan cafeïne vrije cola kopen.

De lucht zag er van de week zo mooi uit met allemaal wolkenstrepen dat ik het gewoon even op de foto moest zetten.

De week waarin ik echt een lipstick periode had en het meer gedragen heb dan normaal. Vandaar dat er ook een artikel online is gekomen van mijn lipstick stash haha.

Vorige week Zondag besloot mijn moeder sla met gekookte aardappelen en gekruide kipfilet te maken. Dit vind ik echt zo lekker en vooral met het warmere weer.

Onze papegaai Jacco had een nieuw speeltje oftewel een ijsstokje. Toen die hem kapot begon te maken vond ik het tijd om het stokje weer terug te nemen haha. 

En als laatste een heerlijke Galia meloen. Van fruit krijg ik echt nooit genoeg en kan ik wel de hele dag door blijven eten als ik de kans krijg. 

Hoe was jullie week 24?

Veel Liefs,
Lies