dinsdag 18 juni 2013

Tag : I love summer!

Ook al is het officieel nog geen zomer, dan begint het er nu toch echt wel op te lijken dat we die kant opgaan. Ik kwam dan ook verschillende zomer tags tegen en ik vond ze allemaal zo leuk, maar om ze nou allemaal te gaan plaatsen is een beetje teveel van het goede haha. Ik heb daarom besloten om de vragen die ik het leukste vond eruit te zoeken en die ga ik vandaag beantwoorden. Lees snel verder.......


1. Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Ik kan niet zomaar een kleur opnoemen, want ik heb er zoveel die ik heel erg mooi vind en bij de zomer vind passen. Mijn voorkeur gaat alleen wel altijd uit naar opvallende kleuren die je helemaal vrolijk maken. Al kan ik een pasteltint op mijn nagels ook zeker wel waarderen.




2. Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
De kleuren die ik het meeste draag in de zomer zijn felle kleuren zoals koraal of roze. Al heb ik ook wel dagen ertussen dat ik het heerlijk vind om gewoon een lipgloss op te doen met een klein glittertje of een subtiel kleurtje.

3. Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Ik heb mijn kleding het liefste zo dun en luchtig mogelijk. Ik heb daarom vaak een legging aan met een jurkje/lang shirt eroverheen. Als het een dagje wat koeler is dan doe ik een dunne spijkerbroek met een leuke top erboven aan.

4. Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Dat is denk ik toch wel echt een zonnebril. Ik kan gewoon niet zonder een zonnebril in de zomer. Al ben ik altijd wel heel kieskeurig qua model en kan het lang duren voordat ik mijn "perfecte" zonnebril gevonden heb. O ja en haarelastiekjes in allerlei kleuren en maten mogen ook zeker niet ontbreken. Als ik het erg warm heb moet ik altijd een elastiekje bij mij hebben zodat ik het gelijk omhoog kan doen.


5. Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
De bloemetjes prints vind ik heel erg leuk. Ik ben altijd al gek geweest op kleding met bloemenprintjes. De neon trend vind ik trouwens ook wel heel erg leuk.

6. Wat is jouw ultieme zomer hit?
Ik ben echt gek op muziek, dus deze vragen vind ik altijd zo moeilijk om maar 1 liedje te noemen haha. Het zijn er ook heel veel die mij nu te binnen schieten, maar ik denk dat ik toch ga voor Sunclub vs The Underdog Project - Summer Jam. Al vind ik Wildstylez Feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer ook wel echt een ultieme zomerhit.



7. Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Ik blijf deze zomer lekker thuis. Niet dat het ooit anders is geweest, want ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit op vakantie ben geweest. Ik kijk vaak naar wat voor leuks er allemaal in de buurt te doen is en dan ga ik er lekker een dagje tussenuit.

8. Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Ik denk dat het is dat alle mensen zo vrolijk worden van het mooie weer en dat dat ook heel veel gezelligheid met zich meebrengt.

9. Wat is je favo zomer drankje?
Ik drink vooral veel water als het echt heel warm is, maar drink ik wat anders is het vaak een fruitige frisdrank zoals Bitter lemon, 7up, cassis en sinas.

10. Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini?
Ik ben al vanaf mijn 18e nooit meer gaan zwemmen. Eigenlijk best erg, want dat is dan alweer 8 jaar geleden haha. Eerder droeg ik altijd een badpak en dan vooral omdat ik heel onzeker was doordat ik toch zeer ernstig overgewicht had. Vorig jaar heb ik wel een hele leuke bikini gekocht. Is toch eens tijd om die binnenkort maar eens voor het eerst aan te trekken.



11. Wat is jouw favoriete zomergeur?
Kokos en fruitige geuren vind ik echt zomers. Ik gebruik nu ook heel veel producten met deze geuren.

Wat vinden jullie het leukste aan de zomer?

Veel Liefs,
Lies