zondag 30 juni 2013

My week in pictures - Week 26

Deze week zaten we alweer in het midden van het jaar oftwel in week 26. De week waarin mijn moeder haar 54e verjaardag vierde en ik naar het Drakenboot Festival ben geweest. Natuurlijk heb ik weer een aantal foto's gemaakt. Kijk snel verder voor mijn week 26 in foto's.......

Toen mijn ma al naar bed was heb ik de kamer wat versierd met slingers. Dat is iets wat we eigenlijk altijd doen voor elkaar als we jarig zijn, dus een echte verrassing is het nooit haha.

Bananenschuimpjes zijn echt te verslavend. Ik heb er deze week ook veel te veel van gegeten.


Ik heb weer eens mijn review kastje uitgezocht. Er zat van alles in waar ik of al iets over geschreven had of producten waar ik achteraf toch niet echt een review van wou schrijven. Nu is het kastje weer helemaal up-to-date en ga ik alle producten die erin zitten reviewen. Alleen nu moet ik mezelf nog leren om hem beter bij te houden.


Sorry voor de halve punt appelcake. De dag na mijn moeders verjaardag aten wij nog de laatste puntjes appelcake op. Toen ik halverwege was besefte ik dat ik helemaal geen foto had gemaakt van het lekkers wat me ma had gekocht. Dan maar een foto maken van het laatste halve puntje die ik uit de doos op heb gegeten haha.


Deze week gebeurde het toch dat ik voor het eerst een pan raakte van een product. Het is mijn Essence mattifying compact powder. 


Bij een verjaardag horen natuurlijk cadeaus en een verjaardagskaart.


Ik ben echt gek op melk en zo af en toe vind ik het dan ook lekker om gewoon eens een klein pakje verse dagmelk te kopen


Balou kan echt in zulke rare standen slapen en dan ook nog met de tanden bloot. Helaas werd die hier wakker door de camera. Hij vind het namelijk echt niet leuk om op de foto te gaan en zodra die al 1 piepje hoort is die gelijk wakker.


Dit is echt zo lekker! Het is de Turkse Aardappelschotel van Aviko.


En als laatste nog een leuk bloemetje die ik hier in de achtertuin zag staan. Ik vond hem zo mooi met de lichtroze kleur.

Dit was alweer mijn week 26 in foto's. Helaas ben ik helemaal vergeten om foto's te maken op het Drakenboot Festival. Volgend jaar ga ik er zeker weer heen en zal ik eraan denken om wel foto's te maken of wie weet dat ik tegen die al wel filmpjes maak.

Hoe was jullie week 26?

Veel Liefs,
Lies