maandag 1 juli 2013

Essence Ticket to Paradise - Nagellak & Shimmer Powder

Naast de 2 lipliners die ik vorig week liet zien zitten er nog meer mooie producten in de Essence TE Ticket to Paradise. Zo kocht ik namelijk ook de nagellakken en shimmer powder. Ook deze stralen weer helemaal de zomer uit door de kleuren en glitters erin. Vandaag laat ik jullie beide producten zien. Kijk snel verder.......

Deze TE van Essence bevat in totaal 4 nagellakken. Helaas was de 4e kleur al uitverkocht en ben ik hem nog steeds niet tegengekomen. Wel nam ik de andere 3 kleuren mee die mij heel erg mooi leken. Daarnaast ben ik ook gek op highlighters en deze kon ik daarom ook zeker niet laten liggen met zijn mooie gouden kleurtje.

Nagellak :
Van links naar rechts zijn dit de nagellakken :

02 Tropical Heat
03 Sun Said Red
04 My Treasure Island

Het zijn allemaal semi-transparante nagellakken en dit betekent ook dat de dekking nooit volledig zal zijn. Wel hebben ze een enorm glossy finish wat ik erg mooi vind bij nagellak. De swatch foto's heb ik allemaal in zonlicht genomen. Ik had ze ook in normaal daglicht genomen, maar op deze foto's kwamen de kleuren totaal niet overeen met hoe ze daadwerkelijk zijn.


02 Tropical Heat
Bij 02 Tropical Heat is al gelijk te zien wat ik bedoelde. Het lakje bestaat uit hele mooie gouden glitters, maar dekken zal die helaas niet. Ik heb hier 3 lagen aangebracht en mijn nageltips zijn nog steeds heel goed zichtbaar. Dit is ook de enige kleur die echt zo slecht dekt, maar ik heb wel een manier gevonden waarop dit lakje ook gebruikt kan worden. Dit zal ik aan het eind van de nagellak swatches laten zien.


03 Sun Said Red
03 Sun Said Red dekt is een feloranje kleur die je echt aan de zonsondergang doet denken. Deze kleur dekte al veel beter dan de vorige en zie je maar heel licht de nageltips erdoorheen. Van deze kleur heb ik 3 lagen aangebracht.


04 My Treasure Island
04 My Treasure Island is een knalroze kleur die toch wel het beste dekte van de 3 kleuren. Bij deze moest ik namelijk echt heel goed kijken wou ik nog een nageltip erdoorheen zien. Ook hier heb ik weer 3 lagen aangebracht.


02 Tropical Heat - swatch 2
Doordat 02 Tropical Heat totaal niet dekte besloot ik hem eens als top coat te gebruiken. Ik ben blij dat ik dit geprobeerd heb, want als topcoat vind ik hem echt heel erg mooi. Ik heb hier 1 laagje aangebracht over de kleur 03 Sun Said Red. De eerste foto is in zonlicht genomen en de tweede in daglicht.

Shimmer Powder :
Zoals ik al aangaf ben ik echt gek op highlighters. Ook deze vind ik echt weer een pareltje die ik aan mijn stash toe heb mogen voegen. Ook de afbeelding van de hibiscusbloesem vind ik erg mooi en je zou het daardoor bijna zonde vinden om hem te gebruiken.

Er is maar 1 kleur verkrijgbaar en die heet 01 Tropical Heat

Swatch :
De shimmer powder geeft een hele mooie gouden glans aan je huid en zodra de zon erop schijnt zal je ook kleine gouden glitters tevoorschijn zien komen.

Beide producten ben ik zeer tevreden over. Ze brengen fijn aan en zien er vooral ook erg mooi uit. Het zijn wat mij betreft toch wel echt zomerse producten waarvan ik heel blij ben dat ik ze gekocht heb.

Prijzen :
Nagellak - €1,89 per stuk
Shimmer Powder - €2,99

Wat vind jij van de nagellakken en de shimmer powder en heb jij misschien 1 van deze producten al in je bezit?

Veel Liefs,
Lies